حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مسئول سازمان بسیج اصناف استان سمنان مطرح کرد:

مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه دشمن آگاه‌سازی جوانان

مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه دشمن آگاه‌سازی جوانان

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان گفت: برخی جوانان نسبت به مسائل پشت پرده، جریانات و برنامه‌های آمریکا خبر ندارند که باید نسبت به این توطئه‌ها آگاه شوند.

غلامرضا منیری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به فتنه اخیر در کشورمان، گفت: اگر با بصیرت به مسائل و اتفاقات سال گذشته در کشور بنگریم متوجه می‌شویم نقشه استکبار جهانی تجزیه کشور اسلامی ایران است که در این اتفاقات برخی افراد نیز آگاهانه یا ناآگاهانه در پازل دشمن نقش‌آفرینی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان سمنان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با وجود کشورهای قوی و مستقل نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد؛ بنابراین با این اهداف نقشه تجزیه را برای بسیاری از کشورهای اسلامی طراحی می‌کنند.

منیری در ادامه افزود: در جریان حمله به سوریه آمریکا تلاش کرد تا با بروز جنگ و ناآرامی سوریه را به چند کشور تقسیم کند؛ اما دشمن در این نقشه شوم ناکام ماند.

وی گفت: آمریکا باهم پیمانانش از راه‌های گوناگون در حال ضربه‌زدن به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتفاقات سال گذشته در کشور یکی از اقدامات دشمن بر علیه کشور ایران بود.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان اظهار کرد: در اتفاقات سال گذشته آشوبگران با توسل به برخی مشکلات تعدادی از جوانان را به صحنه تظاهرات خیابانی کشاندند این جوانان ممکن است مطالباتی داشته باشند و ناآگاهانه برای مطالبات خود وارد این عرصه شوند.

منیری اذعان داشت: برخی جوانان نسبت به مسائل پشت پرده، جریانات و برنامه‌های آمریکا خبر ندارند که دشمنان مسائل کلانتری را دنبال می‌کنند و آمریکا دغدغه مشکلات جوانان ایران را ندارند.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان استان در ادامه افزود: ما وظیفه داریم نسبت به آموزش، توجیه و آگاه‌سازی جوانان اقدام کنیم و با دانشجویان، دانش‌آموزان، نخبگان، هنرمندان، کسبه و بازاریان کشور گفتگو کنیم و واقعیت‌ها را برای آنها بازگو کنیم تا بدانند این اتفاقات پازل طراحی شده دشمن است و دشمن برای نابودی ایران بزرگ نقشه کشیده است.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از