حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
فرماندار سمنان:

سفر رئیس‌جمهور برکات فراوانی برای استان سمنان دارد

سفر رئیس‌جمهور برکات فراوانی برای استان سمنان دارد

فرماندار سمنان گفت: حضور هیئت دولت در استان سمنان قطعاً تأثیر بسیار زیادی جهت پیگیری و رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف خواهد داشت.

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص سفر رئیس جمهور به استان سمنان گفت: روز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه استان سمنان میزبان بالاترین مقام عالی دولت خواهد بود و مطمئن هستیم حضور همیشگی و چشمگیر مردم سمنان در استقبال از رئیس‌جمهور موجب سربلندی استان سمنان خواهد شد.

وی در رابطه‌ با چگونگی برگزاری مراسم استقبال اظهار کرد: استقبال از رئیس‌جمهور ساعت ۹ صبح در مسجد امام خمینی (ره) با حضور مسئولان استانی برگزار خواهد شد  و در این راستا از مردم مومن و انقلابی سمنان  دعوت می‌کنیم طی اولین سفر رسمی دولت در سال جدید استقبالی شکوهمند و افتخارآمیز داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از حوادث اخیر در سطح منطقه، سفر ریاست جمهوری از اهمیت بسیار بالایی در سطح جامعه جهانی برخوردار بوده و اولین حضور رئیس‌جمهور در بین مردم  فرصتی جهت گفتمان با مردم در خصوص وقایع اخیر در منطقه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعاً سفر دولت و حضور شکوهمند مردم مهمان‌نواز استان سمنان تأثیر بسیار زیادی جهت رفع مشکلات استان از جمله عمران و آبادانی شهرستان‌های استان خواهد داشت.

بهرامی در توضیح سفر اول رئیس‌جمهور به استان سمنان اظهار کرد: در سفر اول هیئت دولت ۱۰۰ درصد انتظارات و اعتبارات محقق شد و این حضور تأثیرات بسیار زیادی جهت رفع مشکلات و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی در استان داشت.

این مقام مسئول ضمن تأکید بر رفع بسیاری از مشکلات و چالش‌ها با سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان اظهار کرد: در سفر دوم ریاست‌جمهوری و هیئت همراه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و پروژه‌های سفر اول در دستور کار قرار دارد و مطمئن هستیم در سفر روز پنج‌شنبه هیئت دولت برای رفع بحران کم‌آبی و جمعیت بودجه‌های قابل قبولی  به استان سمنان اختصاص خواهد یافت.

بهرامی ضمن تشکر از زحمات و پیگیری‌های مقامات عالی استان سمنان خاطرنشان کرد: مقامات استانی به‌صورت شبانه‌روزی در حال پیگیری مطالبات مردمی و رفع مشکلات سطح استان هستند؛ بنابراین امیدواریم مردم استان سمنان با حضور پرشور در مراسم استقبال ریاست جمهوری و هیئت همراه، مقامات عالی استان را حمایت کرده تا بتوانیم در این میزبانی سربلند شویم.

فرماندار سمنان در رابطه‌ با اهمیت بالای نحوه برگزاری مراسم استقبال اظهار کرد: با توجه‌ به شرایط و حساسیت منطقه خاورمیانه جهانیان نظاره‌گر سفر رئیس‌جمهور و نحوه استقبال مردم استان سمنان خواهند بود و این سفر از جنبه سیاسی اثرات مهمی در سطح جهان خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن دعوت مجدد از مردم میهمان‌نواز و خون‌گرم استان سمنان برای روز پنج‌شنبه اظهار کرد: محل استقبال از ریاست جمهوری ساعت ۹ صبح در خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد امام خمینی خواهد بود سپس در مسجد امام خمینی (ره)  رئیس‌جمهور در بین مردم به گفتگو خواهد پرداخت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از