حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
وزیر ارشاد مطرح کرد:

توجه دولت به رویدادهای موثر در کنشگری عمومی

توجه دولت به رویدادهای موثر در کنشگری عمومی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنای دولت سیزدهم تعامل فرهنگی است و رویدادهایی که کنشگری عمومی را به همراه دارد مورد توجه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، گفت: جبهه مردمیْ کنشگران عرصه فرهنگ و هنر هستند و نظارت، حمایت و تسهیل‌گری از آنان وظیفه است.

 

وی تصریح کرد: پشتیبانی و حمایت از مصوبات شورای فرهنگ عمومی با حمایت ویژه در دستور کار دولت سیزدهم است.

 

اسماعیلی اضافه کرد: درنظر گرفتن اعتبار خاص برای استان‌هایِ دارای سند فرهنگی از رویکردهای دولت سیزدهم است.

 

وی ادامه داد: زمان حاضر دوره پررونق در بخش‌های مختلف فرهنگی از جمله هنرهای نمایشی، کتاب و طرحهای زیرساختی محسوب می‌شود.

 

توفیق سمنان در عرصه‌های فرهنگی

 

اسماعیلی با تبریک موفقیت سمنان در انتخاب‌شدن به عنوان «پایتخت کتاب ایران»، افزود: توفیقات سمنان در حوزه فرهنگ به واسطه تمرکز و همدلی بخش‌های مختلف چشمگیر و ستودنی است و امید می‌رود با همراهی بیش از پیش روند اعتلا ادامه یابد.

 

وی ابراز کرد: موفقیت سمنان مرهون حضور موثر گروه‌های مختلف است و در بخش‌های مختلف دولت عزم جدی بر جهت‌گیری کلان منطبق بر همین رویکردها دارد.

 

اسماعیلی با اشاره به تلاش‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام فرهنگی، افزود: تلاش می‌شود طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان سمنان در اسرع وقت تکمیل شود.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد: دولت سیزدهم به رویدادهای موثر در کنشگری عمومی توجه دارد

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: برای پیشگیری از درگیری با فرهنگ وارداتی باید افزایش سرانه مطالعه مورد توجه باشد.

 

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در این استان به‌صورت منظم برگزار می‌شود و منجر به نتیجه‌های ارزشمند شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از