حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده سپاه شهرستان شاهرود:

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب باشد

تولید محتوا باید بر اساس ذائقه مخاطب باشد

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: نوجوانان و جوانان نسبت به فضای مجازی رویکرد گسترده‌ای دارند؛ بنابراین جوانان توانمند و علاقه‌مند به تولید محتوا هستند باتوجه‌به ذائقه مخاطب برنامه‌ریزی داشته باشند.

 عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن گرامیداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای شهرستان شاهرود فضای مجازی را یکی از اولویت‌های عملکرد کشور عنوان کرد و گفت: با شناخت، آگاهی، آموزش و درک جوانب بحران‌های فضای مجازی باید عملکرد صورت گیرد تا با ارائه محتواهای باکیفیت و جذاب برای نسل امروزی وارد عمل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: در جوامع امروزی همه مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان به دنبال محتواهای مناسب هستند و نسبت به فضای مجازی رویکرد گسترده‌ای دارند؛ بنابراین جوانانی که در فضای مجازی توانمند و علاقه‌مند به تولید محتوا هستند باتوجه‌به ذائقه مخاطب می‌بایست برنامه‌ریزی داشته باشند.

 یونسیان خاطرنشان کرد: برای تهیه تولید محتواهای مناسب در راستای تربیت اسلامی باید استعداد جوانان نخبه شناسایی و در این عرصه وارد عمل شوند تا با کمک و حمایت مسئولین بتوانیم از این استعدادها علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی با شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی از آسیب‌های فضای مجازی پیشگیری کنیم.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: اگر محتواهای استاندارد و مناسب ذائقه مخاطب برنامه‌ریزی‌شده و در فضای مجازی توسط جوانان توانمند ایرانی طراحی شود اتفاقات مثبتی رقم خواهد خورد تا برای اهداف برنامه‌ریزی‌شده و شفاف‌سازی و تبیین ذهن مخاطب اقدام شود.



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از