حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان :

گفتمان انقلاب اسلامی بر محور قوانین الهی است

گفتمان انقلاب اسلامی بر محور قوانین الهی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از کلام الهی بود و مسیر انقلاب اسلامی همان مسیر پیامبر اکرم در صدر اسلام بوده است.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، مردم شریف و قدرشناس استان سمنان بار دیگر، امروز با حضور پرشور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، جلوه‌های زیبا و حماسه‌ای تکرارنشدنی خلق کردند.

امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور پرشور مردم از تمام سنین و اقشار گوناگون جامعه اعم از دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در این راهپیمایی بودیم.

در برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مسئولین و شخصیت‌های مهم استانی و شهرستانی حضور پررنگی داشتند و وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز سخنران این مراسم بود.

همه آمده بودند تا با حضور پررنگ خود دین خود را به انقلاب، آرمان‌های انقلاب و امام راحل و رهبر عظیم الشان انقلاب ادا کنند.

گفتمان پیامبر اسلام هم شعار «نه شرقی»، «نه غربی» بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در پایان این مراسم باشکوه ضمن تقدیر از حضور پررنگ مردم دیار دارالرحمه گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از کلام الهی بود و شعارهایی که امام راحل در پاریس از بطن انقلاب مردم ایران دریافت می‌کردند نیز برگرفته از اتکال به خداوند متعال بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان در ادامه افزود: مسیر انقلاب اسلامی همان مسیر پیامبر اکرم در صدر اسلام بوده و شعار نه شرقی و نه غربی نیز گفتمان پیامبر اسلام نیز بوده  و امروز مطالبه و درخواست مردم نیز از مسئولین جامعه عمل پوشاندن به همین شعار است.

وی همچنین ابراز کرد: به‌واسطه تحقق انقلاب اسلامی دستورات الهی در ایران اسلامی اجرایی شد و همه عالم ندای مردم ایران را شنیده‌اند و دریافتند که آینده از آن مستضعفین عالم است و در نهایت جور و ظلم هرچقدر هم مستحکم نابودشدنی و رفتنی است.

مردم ایران پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال‌جاری گفت: حضور مردم در ساعات اولیه این راهپمیای و حتی قبل از شروع راهپیمایی  نشان از عشق و ارادت قلبی مردم به نظام مقدس اسلامی و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خطاب به دشمنان این مرزوبوم افزود: دشمن باید بداند مردم ایران متحد و همدل پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و به دشمنان اجازه تعرض به مواضع و حریم نظام مقدس اسلامی را نخواهند داد.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از