حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

دشمن قصد تصاحب مجلس را دارد

دشمن قصد تصاحب مجلس را دارد

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: دشمن قصد دارد مجلس را از جایگاه خود پایین بکشد، اما نمایندگان مؤمن و انقلابی با ایستادگی مدرس‌گونه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان آنها را ناامید می‌سازند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به شهادت آیت‌الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌طور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور قرار دارد و مصوبات آن نشان از اهمیت جایگاه آن است.

 

این خطیب جمعه سمنان در ادامه افزود: دشمن قصد دارد مجلس را از جایگاه خود پایین بکشد، اما نمایندگان مؤمن و انقلابی با ایستادگی مدرس‌گونه در برابر نقشه‌های شوم دشمنان آنها را ناامید می‌سازند.

 

وی با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو ابراز کرد: ایران اسلامی در سایه دانشمندان توانمند وعلم و ایمان توانسته است مرتبه‌های بالایی علمی را بدست آورد و به قله‌های علمی دنیا نزدیک شود و موجب تحیر همگان شود و این موضوع مایه افتخار است.

 

امام‌جمعه موقت سمنان جهت فکری، سیاسی و انقلابی دانشجویان مسلمان را مهم دانست و افزود: فکر دینی و اسلامی باید در بین دانشجویان جا پیدا کند؛ مانند جایگاه علمی، دانشجویان ایران باید به‌عنوان نمونه‌های فضیلت و اخلاق در سایه مکتب انقلابی نمود داشته باشند و قدرت‌نمایی جهانی کنند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و فلسطین اظهار کرد: طی دو ماه اخیر اوج جنایات و وحشی‌گری صهیونیست‌ها را در این منطقه شاهد بودیم و در مقابل نیروهای حماس و مقاومت توانستند ضربه‌ای کاری به پیکره رژیم غاصب و کودک‌کش وارد آوردند.

 

وی همچنین تأکید کرد که ماجرای اخیر در غزه ثابت کرد که ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و استبداد در نهایت به پیروزی جبهه اسلام و شکست دشمن ختم خواهد شد.

 

امام‌جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی موجب شده است که حتی کشورهای اروپا وحدتشان از بین ببرد، افزود: این حرکت طوفانی نیروهای حماس و موقت باعث اختلاف بین دولت‌های استعمارگران و اروپایی‌ها با مردم خودشان شد که در جای خود اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از