حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
امام جمعه میامی مطرح کرد:

دفاع مقدس گنجینه ناتمام برای مسئولین و مردم

دفاع مقدس گنجینه ناتمام برای مسئولین و مردم

امام‌جمعه میامی دفاع مقدس را بالاترین مفاهیم الهی و انسانی و برجسته‌ترین نمونه‌های تدبیر و تعقل در بحرانی‌ترین شرایط و اتکا به ظرفیت‌های داخل عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت ضمن تبریک ایام پرخیروبرکت ماه ربیع‌الاول و تسلیت به مناسبت شب شهادت امام حسن عسگری (علیه اسلام) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس برای مسئولین و مردم می‌تواند یک گنجینه ناتمام برای اداره امور کشور برای سالهای پیشرو باشد.


 
 امام‌جمعه میامی در ادامه افزود: دفاع مقدس بالاترین مفاهیم الهی و انسانی و برجسته‌ترین نمونه‌های تدبیر و تعقل در بحرانی‌ترین شرایط و اتکا به ظرفیت‌های داخل است.


 
 وی اظهار کرد: تلاش بی‌وقفه و موکول‌نکردن خدمات با داشتن امکانات لازم و داشته‌های مادی از بزرگ‌ترین و باارزش‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس برای مسئولان و مردم است.


 
 حجت‌الاسلام عزیزی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور پیش‌کسوتان و فعالان دفاع مقدس مبنی بر مهم بودن شناخت و معرفی واقعیت دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما نتوانسته‌ایم تجاربی که در دوران دفاع مقدس کسب کرده‌ایم به‌درستی به نسل آینده انتقال دهیم.


 
 وی در ادامه اظهار داشت: عظمت دفاع مقدس را می‌توان از ۴ زاویه ما از چه چیزی می‌خواستیم دفاع کنیم چه کسی ما را ملزوم به دفاع کرده بود این دفاع به‌وسیله چه کسی انجام شده است آثار و دستاوردهای دفاع مقدس چه بود مورد بررسی قرار داد.


 
 امام‌جمعه میامی دررابطه‌با عظمت دفاع مقدس نسبت به عملکرد کنونی مسئولین عنوان کرد: جای هیچ‌گونه کوتاهی در عملکرد مسئولین جهت خدمت رساندن به مردم وجود ندارد. چرا که در زمان دفاع مقدس ۶۰ کشور دنیا در مقابل ایران به حمایت از عراق با دخالت و هدایت کشور آمریکا ایستاد. اما کشور ما با دست‌خالی و حداقل‌ترین امکانات با کشورهای متخاصم مبارزه کر و یک وجب از خاک خود را تسلیم دشمن نکرد.


 
 حجت‌الاسلام عزیزی در ادامه افزود: وقتی این همه مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم حال با داشتن آرامش و امکانات لازم هیچ مسئولی حق کوتاهی در خدمت‌رسانی به مردم را ندارد و مسئولین می‌بایست؛ مانند بسیجیان زمان دفاع مقدس در راه اعتلای نظام تلاش و کوشش داشته باشند.


 
 وی اظهار داشت: یکی از ایرادات ما ناتوانی در بیان صحیح برکات دفاع مقدس برای جوانان است و اگر برای جوانان درست و اصولی ۸ سال دفاع مقدس عنوان می‌شد شاید جوانان ما نسبت به مسائل و مشکلات کشور دچار سردرگمی و شبهه نمی‌شدند.


 
 امام‌جمعه میامی در ادامه خاطرنشان کرد: جهت رفع شبهات جوانان می‌بایست همه مسئولین در کنار یکدیگر زندگی دفاعی مقدس را وارد صحنه کنیم و اگر این اتفاق رقم بخورد جوانان ما در همه عرصه‌ها پیروز خواهد شد.


 
 حجت‌الاسلام عزیزی افزود: همان‌طور که ۶۰ کشور جهان در مقابل ایران ایستاد و این امر موجب پیروزی ایران شد در این برهه زمانی نیز با تحریم ایران و مشکلات پیش‌آمده باز هم موجب رشد ایران در تمام عرصه‌ها بوده است.


 
 وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به اجلاس سالانه مجمع‌عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور در این سفر را از نوع دیدگاه حجت‌الاسلام رئیسی به یاد و خاطره ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از