حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
امام جمعه دامغان:

دولت چهاردهم ادامه راه شهید رئیسی باشد

دولت چهاردهم ادامه راه شهید رئیسی باشد

امام جمعه دامغان با بیان اینکه دولت چهاردهم راه شهید رئیسی را باید ادامه دهد، گفت: دولت چهاردهم تعهدات دولت قبل را عملی کرده و امید را در بین مردم زنده کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان با تأکید بر اینکه دولت پزشکیان باید مردمی بماند، گفت: پزشکیان باید سنت حسنه‌ای که شهید جمهور بر جای گذاشت ادامه دهد و یک دولت مردمی باشد.

امام جمعه دامغان اولویت اصلی دولت چهاردهم را مسئله اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد و افزود: دولت در این حوزه تلاش و نقش‌آفرینی کند و به‌صورت جدی به این موضوعات بپردازد. 

وی به تعهدات دولت شهید جمهور برای شهرستان دامغان در آخرین سفر استانی اشاره کرد و گفت: از دولت چهاردهم انتظار داریم نسبت به تعهدات دولت شهید جمهور در بخش بهداشت و درمان، آب، راه و جاده‌های مواصلاتی شهرستان که مصوبه به همراه دارد پیگیر و متعهد باشد و به آن‌ها جامع عمل بپوشاند. 

 رستمیان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر از خدمات و زحمات دولت‌مردان اظهار کرد: امسال هفته دولت را طوری برگزار می‌کنیم که جای شهید جمهور آیت‌الله رئیسی خالی است و یاد آن شهید خدمت و همراهانش را که امسال در بین ما نیستند، گرامی می‌داریم. 

وی همچنین تصریح کرد: دولت‌مردان ما باید با تلاش و کوشش امید را در بین مردم زنده کرده و امیدآفرین باشند. 

امام جمعه دامغان با اشاره به فرا رسیدن چهارم شهریورماه، روز کارمند از کارمندان به‌عنوان خادمان واقعی مردم یاد کرد و افزود: کارمندان ما از انسان‌های شریف و خدمت‌گزار هستند و با پاسخگویی درست به ارباب‌رجوع خادم بودن خودشان نسبت به مردم را در عمل به نمایش بگذارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از