حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خبر داد:

راه‌اندازی مدرسه فناور با مشارکت دانشگاه آزاد سمنان

راه‌اندازی مدرسه فناور با مشارکت دانشگاه آزاد سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از راه‌اندازی مدرسه فناور با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سید جمال وزیری صبح امروز در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه بین ادارات کل آموزش‌وپرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان که در راستای بهره‌مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در نظام تعلیم‌وتربیت انجام شد، اقدام مؤثر و مبارک دولت سیزدهم در زمینه اجرای طرح فیبر نوری را ارج نهاد.

وی گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز مشمول طرح فیبر نوری در واقع به‌عنوان مبلغ هوش مصنوعی می‌توانند با سایر دانش‌آموزان در این زمینه فعالیت کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان افزود: امروز باتوجه‌به پیشرفت‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات خرسندیم که دیوارها از اطراف آموزش‌وپرورش برداشته شده و حوزه‌های علمیه، مجموعه فرهنگی سپاه و... به کمک این نهاد تعلیمی و تربیتی آمده و تعدادی از مدارس استان را با عنوان راهیان کوثر زیرپوشش قرار داده‌اند.

وزیری ادامه داد: این اقدام بسیار خوب نشان از دغدغه‌مندی همه حوزه‌ها نسبت به کار تعلیم‌وتربیت در آموزش‌وپرورش است و استقبال می‌کنیم که دانش‌آموزان بتوانند از یک هوش بین‌المللی برخوردار شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه فناور با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در آینده‌ای نزدیک در این استان، تصریح کرد: بستر فیبر نوری مدیریت ‌شده و مانند سایر فضای مجازی نیست و معتقدیم که مدرسه سنگر دفاع برابر جنون تکنولوژی است و دانش‌آموزان باید زیر چتر تربیتی ما پرورش داده شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا بایسته‌های فناوری اطلاعات را در تمامی مدارس این استان نهادینه کنیم و این اقدامات فناورانه، منشأ خیروبرکت برای نظام تعلیم‌وتربیت باشد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از