حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

رسانه‌ها دستاوردهای دولت را تبیین کنند

رسانه‌ها دستاوردهای دولت را تبیین کنند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: اقدامات بسیاری از سوی دولت صورت می‌گیرد که مردم از آن خبر ندارند و رسانه‌ها باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدحسینی، با اشاره به اینکه باید اقدامات اساسی برای امیدواری و رضایت مردم در دستور کار دولت قرار داشته باشد، گفت: در بهمن‌ماه پروژه‌های متعددی در حوزه‌های آبی، نفتی، سلامت، بهداشت و درمان و کارهای عمرانی بسیاری که نفع آن به مردم می‌رسد در دستور کار بوده است.

وی با بیان اینکه باید اقدامات دولت برای مردم تبیین و شفاف‌سازی شود تصریح کرد: اقدامات بسیاری از سوی دولت صورت می‌گیرد که مردم از آن خبر ندارند و رسانه‌ها باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند ضمن اینکه اعضای دولت نیز باید به طور خودجوش نسبت به تبیین عملکرد ۳۰ ماهه دولت اقدام کنند تا یاس و ناامیدی در مردم به وجود نیاید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه چنانچه مردم درک کنند که هر رأی آنها در پیشبرد اهداف کشور و رسیدن به قله‌های موفقیت مؤثر است، زمینه مشارکت حداکثری فراهم خواهد شد، خاطرنشان کرد: برخی تلاش می‌کنند مردم را دچار یاس کنند باید مردم را با تبیین عملکرد دولت امیدوار کرد.

منبع:خبرگزاری راه دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از