حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
برای آزادی؛

روایت تیمی که بوی شهادت می‌داد

روایت تیمی که بوی شهادت می‌داد

آیین روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان با عنوان «برای آزادی» در محل تئاتر شهر سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در محفلی صمیمی جمعی از اعضای تیم فوتبال آزادی گرد هم آمدند و با بیان خاطرات دوران درخشش تیم خود در بحبوحه جنگ تحمیلی یادی از گذشته کردند.

 

تیم فوتبالی که حدود ۱۲ نفر از بازیکنان آن به درجه رفیع شهادت نائل شدند و بیشتر از آنکه یک تیم ورزشی باشد یک تیم فرهنگی بوده  و زمین آن محل ساخت انسان‌های وارسته‌ای بوده است که آسمانی شده و یا در حال حاضر به جایگاه بهترین‌ها دست یافتند.

 

عبدالحمید قدس به‌عنوان سرپرست این تیم فوتبال و دیگر رزمندگانی که در این تیم بودند، به همراه خانواده شهدا در این مراسم حضور داشتند.

 

شهید ابوالفضل بزرویی، شهید عطاءالله صحافی، شهید ایرج نوروزی، شهید کیومرث نوروزی، شهید علی‌اکبر نیکو، شهید ابوالقاسم اصلاحی، شهید محمدرضا شمس‌الدین، شهید جلال طاهریان، شهید مجید نیکی‌ات، شهید حسن طاهریان، شهید محمدعلی احمدی و شهید محسن طاهریان از اعضای تیم فوتبال آزادی سمنان بودند که در زمان جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل شدند.

 

رؤسای کمیسیون‌های ورزشی و فرهنگی اجتماعی شورای شهر سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان، پیشکسوتان ورزشی، فعالان اجتماعی و اقشار مختلف مردم در این مراسم که باهمت حوزه هنری استان سمنان و همکاری کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده بود، حضور داشتند.

 

انتهای خبر/

روایت تیمی که بوی شهادت می‌داد
روایت تیمی که بوی شهادت می‌داد

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از