حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/13 شمسی | 2024/05/02 میلادی
فرمانده مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان:

رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی ایران واقف است

رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی ایران واقف است

فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان گفت: همه دنیا به‌ویژه کشورهای استکباری و رژیم غاصب به قدرت نظامی ایران واقف هستند و این قدرت در موضوعات مختلف به اثبات رسیده است.

علی‌بابا غیبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به پیروزی غرورآفرین فرزندان ملت ایران در حمله پهپادی و موشکی و در پاسخ به تجاوز رژیم غاصب اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه گفت: برابر اوامر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در راستای تحقق «وعده صادق»، فرزندان ملت غیور ایران، سیلی محکمی بر رژیم منحوس غاصب وارد کردند.

این مقام ارشد نظامی اظهار کرد: ارتش در زمان رژیم پهلوی نه‌تنها از اراده و اقتدار لازم برخوردار نبود، بلکه از هرگونه تصمیم‌گیری و اقدام نظامی مستقل محروم بوده و فقط در راستای منافع و برنامه‌های کشورهای سلطه‌جو و مستکبر قدم بر می‌داشت.

 وی در ادامه افزود: ضعف قدرت نظامی ارتش ایران در زمان رژیم منحوس پهلوی به نحوی بود که حتی یک گروهبان آمریکایی بر بالاترین درجه‌دار ارتش در کشور می‌توانست تسلط داشته و اختیارات لازم را از آنان سلب کند و اگر هم قدرتی بود این قدرت بر مبنای وابستگی به دول غربی و پیشبرد منافع و اهداف آمریکا استفاده می‌شد.

 غیبی اظهار کرد: البته در بدنه ارتش پهلوی افراد بسیار خوب و انقلابی نیز حضور داشتند که در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران و به‌ویژه پیروز در جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند، شهیدانی همچون شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی از جمله این افراد وارسته بودند که موجب افتخار و بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان خاطرنشان کرد: ارتش خودساخته، مقتدر، انقلابی و پیرو ولایت‌فقیه در به ثمر نشستن خون پاک شهدا و ادامه راه شهدای این مرز و بوم از هیچ دفاعی کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

غیبی اظهار کرد: به لطف خداوند متعال ارتش جمهوری اسلامی ایران با آموزش‌های نظامی بر اساس علوم روز دنیا، افزایش روزافزون بصیرت، بالابردن روحیه ایثار و شهادت‌طلبی، یک ارتش انقلابی و مطیع محض دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

این مقام ارشد خاطرنشان کرد: همه دنیا به‌ویژه کشورهای استکباری و رژیم غاصب به قدرت نظامی ایران واقف هستند و این قدرت در موضوعات مختلف به اثبات رسیده است.

وی افزود: حضور نیروهای مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع جانانه از خرمشهر و برخورد با حوادث کردستان در آغازین روزهای جنگ تحمیلی و نیز تقدیم ۴۸ هزار شهید در طول ۸ سال دفاع مقدس، همچنین حضور در کنار مردم میهن اسلامی در مواجهه با حوادث طبیعی در قالب مردم‌یاری و امدادرسانی، گوشه‌ای از افتخارات ارتش مردمی جمهوری اسلامی ایران است که به همین واسطه با دستان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مفتخر به دریافت نشان «ارتش مردمی» شده است.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: در زمان کنونی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان رهبر انقلاب اسلامی به‌عنوان یک ارتش ولایی، خودکفا، بدون وابستگی به خارج از کشور، مسلح به علوم روز دنیا و همچنین مسلح به معنویت و اخلاق، یکی از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا محسوب می‌شود.

فرمانده مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان ضمن اشاره به حمله پهپادی ایران در پاسخ به رژیم منحوس و متجاوز اسرائیل اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برخی مواقع سیاست جواب نمی‌دهد و می‌بایست قبل از هر اقدامی اقتدار وجود داشته باشد تا بتوان در مقابل کشورهای استکباری ایستادگی کرد و بر همین اساس اولین ثمره اقتدار ایران را در عملیات غرورآفرین چند روز پیش، همه دنیا نظار گر بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از