حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
با حضور جمعی از مسئولان استانی؛

زنگ نیکوکاری در سمنان نواخته شد

زنگ نیکوکاری در سمنان نواخته شد

هم‌زمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری با حضور جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان در دبستان دخترانه مقطع ابتدایی نیمه شعبان سمنان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ هم‌زمان با سراسر کشور زنگ نیکوکاری با حضور جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان در دبستان دخترانه مقطع ابتدایی نیمه شعبان سمنان نواخته شد.

مقداد محبوبی، در این آیین با اشاره به اهمیت تبیین امر مشارکت و خیرخواهی در بین دانش‌آموزان گفت: هر مدرسه باید پایگاهی برای ایجاد موج همدلی و خیرخواهی دانش‌آموزان برای کمک به هم‌کلاسی‌های نیازمندشان باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان سمنان (ره)  در ادامه افزود: مردم خیرخواه می‌توانند از طریق پایگاه‌های شهری و روستایی تا 17 اسفندماه کمک‌های خود را تحویل داده و همچنین در روز جمعه نیز در پایگاه‌های مستقر در مصلی ها و میعادگاه‌های نمازجمعه نیز کمک‌های خود را اهدا کنند.

بنا به گفته وی تأمین جهیزیه 23  زوج جوان نیازمند و همچنین تامین لوازم ضرروی زندگی بیش از 4 هزار نیازمند از اقدامات این نهاد در سال جاری بوده است.

این مقام مسئول همچنین ابراز کرد: برای 960 دانش آموز نیازمند وجه نقد به مبلغ 500 هزار تومان به حساب آنها واریز و همچنین به میزان 500 هزار تومان لوازم التحریر بین داشن اموزان نیازمند توزیع شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از