حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
سامانه بارشی در راه سمنان
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان خبر داد:

سامانه بارشی در راه سمنان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: سامانه بارشی در راه سمنان است و دمای هوا نیز ۳ تا ۵ درجه‌ کاهش پیدا خواهد کرد.

نادیا میرشجاع در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص وضعیت آب‌ و هوایی استان سمنان، گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا یکشنبه در برخی نقاط به‌ویژه ارتفاعات و نواحی شمالی بارش‌های رگباری گاهی با رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه امروز سمنان بارانی خواهد شد، افزود: در غالب نقاط استان نیز وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای خواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: طی این مدت در ارتفاعات و محورهای شمالی استان مه‌آلودگی و کاهش دید افقی خواهیم داشت.

میرشجاع از کاهش دما طی هفته آینده در استان سمنان خبر داد و گفت: این چند روز کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای سانتی‌گراد هوا در سطح استان را خواهیم داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان گرمسار با ۳۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان سمنان است، افزود: شهر فولادمحله و روستای پرور شهرستان مهدیشهر و روستای نردین شهرستان میامی با حداقل ۸ درجه سانتی‌گراد به‌عنوان سردترین نقطه استان به ثبت رسیده‌ است.

میرشجاع همچنین تصریح کرد: دمای شهرستان سمنان در روز گذشته به ۲۹ درجه سانتی‌گراد رسید و دمای حداقلی این شهرستان به ۱۶ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از