حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان:

سلامت انتخابات برای مردم تبیین شود

سلامت انتخابات برای مردم تبیین شود

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: کشور ما مفتخر به برگزاری چندین انتخابات سالم از ابتدای انقلاب تاکنون است و صداقت و پاکی انتخابات همواره رعایت شده و این موضوع نیاز به تبیین از سوی رسانه‌ها دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم نوروز پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه دعوت به مشارکت حداکثری وظیفه و تکلیف تمام آحاد جامعه است، گفت: باید تمامی نهادها برای جلب مشارکت حداکثری تلاش کنند و در این راستا نیروی انتظامی نیز از تمام توان و ظرفیت خود برای ارتقای سطح مشارکت و معنویت در بین کارکنان خود بهره‌گیری کرده است.

وی در ادامه افزود: تمام کسانی که شورای نگهبان تأیید صلاحیت کرده شرایط لازم برای رأی‌دادن و نماینده مردم شدن را دارند و می‌بایست فارغ از سلایق سیاسی تنها با قصد مشارکت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه رأی هر شخص به‌تنهایی فارغ از هر جایگاهی و سمتی دارای اهمیت است، ابراز کرد: رأی فردی در بالاترین جایگاه سیاسی به همان اندازه رأی یک فرد عادی دارای اهمیت است و هرکس که عرق ایرانی و ملی دارد باید در انتخابات شرکت کند و همان‌طور که معظم له فرمودند اگر ایشان را هم قبول ندارید در انتخابات شرکت کنید.

این مقام مسئول ابراز کرد: کشور ما مفتخر به برگزاری چندین انتخابات سالم از ابتدای انقلاب تاکنون است و صداقت و پاکی انتخابات همواره رعایت شده و این موضوع نیاز به تبیین از سوی رسانه‌ها دارد.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوروز پور، هجوم رسانه‌ای دشمن موجب شده مردم به‌سلامت انتخابات شک کنند و نسبت به آن بی‌اعتماد باشند که می‌بایست باید با کار رسانه‌ای و تبیینی این اعتماد ازدست‌رفته مجدد به بدنه جامعه باز گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از