حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان:

شهدای خدمت دکترین جدیدی را پایه‌ریزی کردند

شهدای خدمت دکترین جدیدی را پایه‌ریزی کردند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان گفت: شهدای خدمت و شهید رئیسی با حضور در مناطق دورافتاده و محروم دکترین جدیدی را در خدمت پایه‌ریزی کردند.

نجفعلی انتظاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات دوره چهاردهم، گفت: شرایط زمانی برای برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است.و با توجه به حساسیت شرایط کنونی رعایت اخلاق برهمه همه لازم است.

وی در ادامه افزود : ملت شریف ایران تجربه حضور یک رئیس جمهور خدوم، دلسوز و مردمی را داشتند که به تأیید همگان رسیده است و این مسئله را می‌توان در جوش و خروش ملت ایران در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت مشاهده کرد. 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان سمنان تصریح کرد : تراز انتخاب نامزدهای دوره چهاردهم انتخابات با توجه به رئیس‌جمهور دوره قبل سنجیده می‌شود، بنابراین معیار برای انتخاب نامزد انتخابات پیش‌‌رو بسیار سخت و سنگین است.

وی همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» در روز ۱۴ خرداد اشاره کرد و افزود: رهبر عزیزمان به دو نکته اساسی اشاره کردند، اول اهمیت برگزاری و شرکت در انتخابات است، زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات به منزله تأیید رئیس‌جمهور شهید است.

انتظاری ابراز کرد: حضور و خدمت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه در دورافتاده‌ترین نقاط کشور سند افتخار شهید آیت‌الله رئیسی است، شهید رئیسی و شهدای خدمت دکترین جدیدی را در خدمت پایه‌ریزی کردند. 

وی همچنین بیان کرد: در دوره ای که دشمن با هجمه به دنبال از بین بردن گفتمان انقلاب اسلامی است مکتب شهدای خدمت رویش پیدا کرد.

بنا به گفته انتظاری، تعداد نامزدهای ثبت‌نام‌ شده برای دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به دورهای قبل از اقشار عادی کمتر است و تعداد نامزدها از رجل سیاسی بیشتر است.

 انتظاری در ادامه ابراز کرد: در ثبت‌نام دوره چهاردهم انتخابات وزارت کشور با وضع قانون‌های مناسب از ثبت‌نام افرادی که واجد شرایط نبودند جلوگیری شد.

وی بیان کرد: آرای مردم دارای اهمیت است و هرکس را که مردم انتخاب کنند و از دیدگاه مردم اصلح باشد فارغ از هرگونه جناح انتخاب می‌شود.

 انتظاری ادامه داد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری یک سال زودتر برگزار می‌شود، و بدون شک راه شهیدان خدمت دولت سیزدهم ادامه پیدا خواهد کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از