حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام جمعه گرمسار:

شهید رئیسی خود را وقف مردم کرد

شهید رئیسی خود را وقف مردم کرد

امام جمعه گرمسار گفت: شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرد و برای حل مشکلات آنها شب و روز نداشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه شهادت خادم همه صفات ارزنده است، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی ویژگی‌های بسیار برجسته‌ای داشتند و شهادت در راه خدمت حقی بود که به وی عطا شد.

 امام جمعه گرمسار در ادامه افزود: همه دغدغه این شهید گران‌قدر رسیدگی به مطالبات مردم بود، به‌طوری‌که برای دیدار مردم در دورترین نقاط کشور با وجود شرایط نامساعد حاضر می‌شد و کنار مردم جنوب کشور و زیر آفتاب سوزان بدون سایه‌بان می‌ایستاد تا مطالبات مردم را بشنود.

آرامی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت شب و روز نمی‌شناخت، گفت: هیچگاه استراحت برای وی معنی نداشت و همه عمر در سنگرهای مختلف به اسلام و اهل‌بیت (ع) نظام و مردم خالصانه و صادقانه خدمت کرد.

 وی در ادامه ابراز کرد : با انتشار خبر سقوط بالگرد شهید آیت‌الله رئیسی همه مردم در همه نقاط ایران برای سلامتی وی دعا می‌کردند زیرا دل آنها با دل شهید رئیسی پیوند خورده بود. 

آرامی به بیان خاطره کوتاهی در زمان سفر آیت‌الله رئیسی به استان سمنان اشاره کرد و افزود: توفیق نداشتیم که در شهرستان گرمسار در خدمتشان باشیم؛ اما قول حضورشان را تا دو ماه آینده در شهرستان گرمسار داده بود که متأسفانه قبل از دو ماه شهید رئیسی به ملکوت اعلی پیوست و در جمع شهدا قرار گرفت. 

وی در نهایت ابراز کرد: شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان گرامی‌اش افرادی بودند که شهادت لیاقت و پاداش خدمت‌هایشان بود، ان‌شاءالله همه ما در آینده بتوانیم ادامه‌دهنده راه این شهدای بزرگوار باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از