حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد:

ضرورت ترویج مهارت‌آموزی در مدارس استان سمنان

ضرورت ترویج مهارت‌آموزی در مدارس استان سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تقویت خودباوری را یک اصل مهم در جامعه دانست و گفت: یکی از راه‌های تحقق این امر، ترویج مهارت‌آموزی بین دانش‌آموزان استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی ضمن اشاره به حماسه ۱۳ آبان در استان سمنان گفت: قشرهای مختلف مردم به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

 

وی با بیان اینکه تقویت خودباوری بین نوجوانان یکی از نیازها و ضرورت‌هایی است که امروز باید به آن توجه و تأکید ویژه کرد، افزود: با توسعه و ترویج مهارت‌آموزی در مدارس می‌توان این تقویت باورها را در بین دانش‌آموزان محقق کرد.

 

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه معلمان ما اگر مهارت‌آموزی ندیده باشند و در کلاس حضور یابد نمی‌تواند مهارت‌آموز باشد، بیان کرد: متأسفانه بسیاری از معلمان ما بدون مهارت‌آموزی در کلاس حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه برنامه‌ریزی مدون برای نسل نوجوان و جوان امروزی نیاز است، گفت: باید بتوانیم خودباوری و امیدافزایی را در مدارس و بین نوجوانان تقویت کنیم و این در سایه برنامه‌ریزی درست محقق می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از