حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان:

طرح خادمیاران رضوی الگوی جامعه‌سازی است

طرح خادمیاران رضوی الگوی جامعه‌سازی است

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان گفت: طرح بزرگ و مهم خادم‌یاران رضوی یک الگوی بزرگ جامعه‌سازی است و این طرح آغاز الفت اجتماعی بر محور امام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «مرآت»؛اجتماع بزرگ خادم‌یاران و یاوران رضوی استان سمنان به مناسبت دهه کرامت با حضور آیت‌الله میرباقری منتخب مردم سمنان در مجلس خبرگان رهبری و 700 نفر از خادم‌یاران رضوی استان سمنان و سایر مسئولان استانی چهارشنبه بعداز ظهر در سالن هلال‌احمر شهرستان سمنان برگزار شد.

 آیت‌الله محمدمهدی میرباقری در اجتماع عظیم خادم‌یاران رضوی استان سمنان به اهمیت و کارکرد بالای طرح خادم‌یاران رضوی اشاره کرد و گفت: به حضور در جمع شما افتخار می‌کنم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری به طرح تشکیل جوامع بشری اشاره کرد و افزود:  جوامع بشری از دو حالت خداپرستی یا دنیاپرستی خارج نیستند که در حالت خداپرستی با محوریت امام به منافع دیگران هم فکر می‌کنند و در حالت دنیاپرستی تنها به فکر منافع خود هستند.

میرباقری تأکید کرد نظام سرمایه‌داری و دنیای غرب مصداق واقعی دنیاپرستی است و همیشه و همه‌جا دنبال منافع خود است و برای رسیدن به منافع خود همه چیز را زیر پا می‌گذارد.

وی افزود: اگر جامعه بر اساس خداپرستی با محوریت امام شکل بگیرد، رابطه مردم با هم و با امام رابطه محبت دوطرفه است و به فکر هم بودن و به فکر دیگران بودن شاخصه این جامعه و درست نقطه مقابل جامعه دنیاپرست. است.

میرباقری تأکید کرد: جامعه بر مدار ولایت و جامعه بر مدار خداپرستی به هم محبت می‌کنند، برای هم قدم بر می‌دارند و به فکر هم هستند و اگر این‌گونه باشند و این راه را ادامه بدهند به بی‌نیازی از دیگران می‌رسند که نمونه آن دوران دفاع مقدس است که مردم برای هم جان می‌دادند. 

وی در نهایت اذعان کرد: جمع شما در اینجا و در کل بر محور امام رضا علیه‌السلام فی‌الجمله یک آغاز است برای ساخت جامعه بزرگ خداباور بر محوریت امام، اگر این را جدی بگیرید و جدی پیش ببرید می‌توانید برای دنیا الگو و پایه‌گذار ظهور امام‌زمان عج تعالی فرجه الشریف باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از