حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان:

جایگاه مجلس ریل‌گذاری امور کشور است

جایگاه مجلس ریل‌گذاری امور کشور است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت:مجلس در واقع ریل حرکتی قوه مجریه را تصحیح کرده و تغییر می‌دهدو هم در قانون اساسی ناظر اصلی نظام سیاسی در حوزه اجرای قوانین در قوای ساختارهای حاکمیتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس  عبداللهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در رابطه‌ با برگزاری انتخابات گفت: امروز در آستانه یک واقعه سیاسی‌اجتماعی سرنوشت‌ساز و بزرگ هستیم ملت ایران راه استقلال؛ آزادی و جمهوریت رو بیش از چهل سال است که آغاز کرده است و بعد از ۲۰۰ سال استعمار ابرقدرت‌های شرق و غرب توانست روی پای خود بایستد و یک حرکت مستقیم سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را با پیروزی انقلاب اسلامی و استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کند که اینک کشور در آستانه یک حرکت سیاسی‌اجتماعی دیگر قرار دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار کرد: انتخابات مظهر استقلال ملی، آزادی و مظهر اقتدار اجتماعی و سیاسی تعیین‌کننده سرنوشت یک ملت است؛ بنابراین هرکس به استقلال، آزادی، پیشرفت و امنیت ایران اسلامی می‌اندیشد باید نسبت به معقوله انتخابات منفعلانه عمل نکند و کنش فعالی داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از معضلات در کشور مختص به حوزه اقتصادی است و مردم نسبت به مشکلات مالی نسبت به سایر مشکلات دغدغه بیشتری دارند که برای رفع این معضل نیاز به نمایندگانی پخته و متخصص و دلسوز جهت جراحی عمقی مجلس شورای اسلامی داریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: مجلس در واقع ریل حرکتی قوه مجریه را تصحیح کرده و تغییر می‌دهدو هم در قانون اساسی ناظر اصلی نظام سیاسی در حوزه اجرای قوانین در قوای ساختارهای حاکمیتی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالهی در رابطه‌ با اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: با وجود نمایندگان اصلح، مجلس شورای اسلامی مظهر جریان اراده تمام مردم محسوب می‌شود، بنابراین مردم هر صحبتی دارند می‌توانند با انتخاب افراد صالح برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی،مطرح کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: اگر نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی منفعلانه عمل شود حل مشکلات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت و ممکن است شرایط بدتر از امروز شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالهی در پایان افزود: برای حفظ اقتدار ملی کشور ایران همه وظیفه داریم نسبت به انتخابات کنش فعالانه داشته باشیم و دیگران را هم به این کنش دعوت کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از