حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
فرهنگ شهادت تبیین شود
عضو ستاد یادواره شهدای سرخه:

فرهنگ شهادت تبیین شود

عضو ستاد یادواره شهدای سرخه گفت: برگزاری یادواره شهدا در سطح جامعه باعث انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان خواهد شد.

محمد احسانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به برگزاری یادواره شهدای سرخه با حضور باشکوه مردم شهیدپرور این شهرستان گفت: حضور پرشور جوانان و نوجوانان و بعضاً کودکان در فضای یادواره شهدا جهت کمک‌رسانی اتفاق مبارک و پربرکتی است. 

عضو ستاد یادواره شهدای سرخه با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا سبب تکامل معنوی جامعه می‌شود، اظهار کرد: جوانان در همین فضای یادواره شهداست که با الگوگیری از سیره زندگی شهدا رشد و تکامل پیدا می‌کنند. 

وی با تأکید بر اینکه نسل جوان باید با ویژگی‌های اخلاقی شهدا آشنا شوند، افزود: با وجود توطئه‌های دشمنان اما همچنان شاهد هستیم جوانان و نوجوانان در مسیر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا هستند.

به گفته این مقام مسئول، برگزاری یادواره شهدا در سطح جامعه سبب انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از یک نسل به نسل دیگر خواهد شد. 

وی به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های بیش‌تر برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد و گفت: می‌بایست  برنامه‌ریزی دقیقی برای تبیین اهداف و آرمان‌های شهدا داشته باشیم که شرمنده آن‌ها نشویم.

احسانی همچنین تصریح کرد: جوانان و نوجوانان در این سن بدون هیچ چشم‌داشتی با شور و هیجان و در عین گمنامی مشغول خدمت به شهدا هستند که بسیار ارزشمند و قابل‌ تحسین است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه زحمات ارزشمندی از سوی جوانان بسیجی برای برگزاری یادوارهٔ شهدا صورت‌ گرفته است، بیان کرد: امیدواریم که به برکت شهدا و اخلاص و تلاش و صمیمیت این جوانان توانسته باشیم یادواره‌ای باشکوه و مورد قبول درگاه حق برگزار کرده باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از