حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فعال عرصه عفاف و حجاب:

مجلس دوازدهم از تولید پوشاک اسلامی حمایت کند

مجلس دوازدهم از تولید پوشاک اسلامی حمایت کند

فعال عرصه عفاف و حجاب از منتخبین مردم در مجلس دوازدهم درخواست کرد با وضع لوایح و قوانین اثرگذار از تولید پوشاک ایرانی و اسلامی با توجه‌ به شرایط فعلی حمایت کنند.

سمیه سادات علوی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» از نامزدهای منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی سؤال کرد: نمایندگانی که به مجلس شورای اسلامی راه‌یافته‌اند به چه میزان با احکام شرعی و قوانین مصوب در باب حجاب اسلامی آشنایی دارند و به چه میزان خود و خانواده‌هایشان به احکام شرع مقدس در این‌ خصوص  پایبند هستند؟ 

مدیرعامل مؤسسه مد و لباس ایرانی‌اسلامی ماه‌بانوی عفیف تصریح کرد: از دیدگاه نمایندگان منتخب مردم قوانین مرتبط به عفاف و حجاب به چه میزان جهت اجرای صحیح احکام شرعی در جامعه اسلامی تأثیرگذار است؟

وی در رابطه‌ با میزان حمایت فعالان عرصه حجاب از طرف مسئولین تصریح کرد: علاوه بر سؤالات مدنظر به‌عنوان یک شهروند دغدغه‌مند قوانین موجود تا چه میزان از فعالان عرصه عفاف و حجاب در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند و جهت به سرانجام رساندن و رفع مشکلات حجاب و عفاف در جامعه مؤثر است؟ 

علوی‌زاده خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب و مسئولین همه دستگاه‌های مرتبط می‌بایست با طرح‌ها و حمایت‌های ممکن و بیشتر از فعالان عرصه حجاب و عفاف از تغییر و غرب‌زدگی نوع پوشش بانوان و دختران سرزمینمان جلوگیری کند.

این بانوی فعال درعرصه عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: تحقیقات ویژه‌ای جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق جامعه اسلامی متأسفانه صورت نگرفته است و مسئولینی که موظف به انجام اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در این موضوع هستند متأسفانه کوتاهی کرده‌اند و تا این لحظه در پست‌های اجرایی در نظام جمهوری اسلامی که داشته‌اند، هیچ‌گونه اقدامات مفید و اثرگذاری در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فعالان جهاد تبیین و فعالان اقتصادی (در زمینه عفاف و حجاب و پوشاک ایرانی‌اسلامی) انجام نداده‌اند.

وی عنوان کرد: یکی از معضلات مطرح در جامعه بالابودن هزینه تهیه پوشاک ایرانی‌اسلامی در کشور است که می‌بایست خانواده‌های نیازمند اما دغدغه‌مند در جهت حفظ حجاب اسلامی از طرف مسئولین حمایت شوند تا به دلیل مشکلات مالی در این زمینه آسیب نبینند؛ اما متأسفانه به‌عنوان یک فعال در این عرصه عملکردی از مسئولین مشاهده نکرده‌ایم.

مدیرعامل مؤسسه مد و لباس ایرانی‌اسلامی ماه‌بانوی عفیف در پایان به نمایندگی از بانوان استان سمنان از نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای درخواست کرد جهت ترویج پوشاک ایرانی‌اسلامی کوتاهی نکنند و با حمایت فعالان و دغدغه‌مندان این عرصه راه‌های ترویج حجاب و عفاف را هموارتر کنند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از