حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
در پی اهانت به سردار دلها؛

«ف.غ» به دستور مقام قضایی دستگیر شد

«ف.غ»  به دستور مقام قضایی دستگیر شد

در پی اهانت‌های ف.غ (ساکن سمنان) در صفحه شخصی خود به سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان با رصد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شناسایی و با دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ اشخاصی که بخواهند با انتشار مطالب اهانت‌آمیز و کذب امنیت روانی نوجوانان و جوانان جامعه را به مخاطره انداخته و بدون درنظرگرفتن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی و حقیقی به شهدای کشور اهانت کنند، مسلماً از طرف مراجع قانونی برخورد قاطعانه، سریع و مطابق قانون انجام خواهد شد.

پیرو دستور دادستان کل کشور و به خواسته ملت شهیدپرور و امام‌حسینی (ع) کشور ایران افراد خاطی که با اهانت به سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان در فضای مجازی مرتکب جرم شده‌اند شناسایی و جهت برخورد در دستور کار قرار می‌گیرند.

برخی افراد کوته‌فکر که فریب‌خورده زرق‌وبرق توهمات دشمنان را خورده‌اند و نسنجیده آب در هاونگ دشمن می‌ریزند بدانند که با این اهانت‌ها قلب ملت امام حسین را جریحه‌دار کردند، این افراد در افکار و اعمال خود بیندیشند که چگونه بر علیه کشور خود دست در دست رسانه‌های بیگانه بر علیه ملت خود پا روی خون شهدا گذشته‌اند و غم حمله تروریستی کرمان را دوچندان کرده‌اند.

در این راستا یکی از شهروندان ساکن سمنان با نام (ف.غ) که با هم آوایی با دشمنان و در صفحه شخصی خود به سردار سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان اهانت کرده بود با رصد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی شناسایی وبا دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

در پایان از مسئولین نظامی انتظامی و دستگاه‌های قضایی خواستار برخورد قاطعانه با هنجارشکنان فضای مجازی که با ردکردن خط‌قرمزهای کشور نظام جمهوری اسلامی ایران مشکلات رو دوچندان می‌کنند، هستیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از