حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/01 شمسی | 2024/08/22 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان خبر داد:

قسمت عمده حرکات دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌هاست

قسمت عمده حرکات دشمن جنگ رسانه‌ای و روایت‌هاست

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: دشمن با استفاده از جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها با تکنیک‌های دقیق توسط افراد آموزش‌دیده شده و سازماندهی رسانه‌های مختلف سایبری یک جنگ ترکیبی پردامنه‌ای را طراحی و در حال اجراکردن است.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، ضمن بیان تفاوت جنگ بین قدرت‌های سیاسی در عرصه بین‌الملل نسب به قرون گذشته، گفت: بخش عمده‌ای از نبرد اقتصادی، نظامی، سیاسی و فرهنگی جهان بر مدیریت افکار عمومی تمرکز پیدا کرده است.

 

حجت‌الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: در جنگ نظامی هر کنش یا واکنشی یک پیوست جنگ روایت‌ها و جنگ رسانه‌ای همراه خود دارد. در صحنه بین‌الملل اگر به وقایع اخیر کشور ایران دقت کنیم در اصطلاح جنگ ترکیبی راهبرد و تاکتیک‌های جنگی دشمن در زمان کنونی را عنوان می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: در یک فتنه سیاسی با ایجاد بحران برای ملت ایران شاهد تاکتیک‌های نظامی، جنگ اقتصادی بانفوذ در وضعیت معیشتی مردم، ابعاد جنگ فرهنگی و..... با استفاده از جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها با تکنیک‌های دقیق توسط افراد آموزش‌دیده شده و سازماندهی رسانه‌های مختلف سایبری اعم از سایت‌ها شبکه‌های اینترنتی، خبرگزاری‌ها و کنشگران شبکه‌های اجتماعی، دشمن یک جنگ ترکیبی پردامنه‌ای را طراحی و در حال اجراکردن است.

 

وی در ادامه با بیان تأکید مقام معظم رهبری در هشداردادن و تأکید بر جنگ روایت‌ها در پدافند ترکیبی افزود: در خط حمله سپاه دشمن بر روایت و اثبات عدم دین‌داری، عدم عفت، عدم آزادی زنان و ملت تبلیغات گسترده‌ای صورت گرفت درصورتی‌که این موضوع خلاف واقع در جامعه است.

 

حجت‌الاسلام عبدالهی دررابطه‌با مبارزه جبهه مقاومت، گروه‌های فلسطینی و حزب‌الله لبنان با رژیم صهیونیستی اذعان داشت: قسمت عمده حرکات دشمن بحث رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها است. حماس با این حمله بی‌نظیر در مقابل ارتش سوم دنیا در یک منطقه کوچک در غزه و کرانه باختری اتفاق نظامی فوق‌العاده و بی‌نظیری را رقم زد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: آنچه پیشانی جنگ جبهه مقاومت با اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی محسوب می‌شود باز هم جنگ روایت‌ها و جنگ مدیریت افکار عمومی است.

 

وی در ادامه افزود: اسرائیلی‌ها با آمارها و تصاویر دروغین از حمله به زنان، کشتار کودکان و مصاحبه‌های متعدد در جهت مظلوم‌نمایی و مدیریت افکار عمومی به‌سرعت تلاش کردند.

 

حجت‌الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با هوشمندی کامل تأکید کردند حتی اگر دستاوردهای طوفان الاقصی بر فرض محال توسط اسرائیل و هم‌پیمانانش جبران شود و بزرگ‌ترین ثمره این طوفان یعنی شکسته‌شدن هیمنه نظامی و سیاسی جبران‌ناپذیر رژیم غاصب صهیونیسم است که ترمیم‌ناپذیر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در ادامه فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: شکسته‌شدن هیمنه رزیم غاصب به‌تنهایی توسط گروه مقاومت حماس و فلسطین بوده و کشور ایران و حزب‌الله لبنان و سایر گروه‌های مقاومت در عملیات طوفان الاقصی نقشی نداشته‌اند.

 

وی در ادامه افزود: این هیمنه سیاسی و نظامی که رژیم غاصب با حمایت آمریکا و انگلستان برای خودساخته یک قدرت پوشالی بیش نیست و یک گروه کوچک نظامی با تعداد اندکی موشک و تعداد نفرات بسیار اندک توانستند سپر آهنین آنان را با یک عملیات هوشمندانه سیاسی امنیتی و نظامی را بشکنند و انشا الله که خانه پوشالی سست به‌زودی از میان خواهد رفت.

 

حجت‌الاسلام عبدالهی دررابطه‌با شهرک‌نشین‌های رژیم غاصب افزود: این رژیم در اطلاع‌رسانی داخلی به یک نحو و در اطلاع‌رسانی خارجی به نحو دیگری در حال اقدام است. در دنیای خارج، یهود با مظلوم‌نمایی و آمارهای افراطی دروغ و از طرف دیگر در تلاش هستند که چهره قدرتمند سیاسی خود را برگردانند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: رژیم غاصب در حال کنترل ترس و وحشت در تمام ارکان حاکمیتی و مردمی اسرائیل است و شهرک‌نشینان از ترس در حال ترک محل سکونت خود هستند و اگر این اتفاق به‌صورت کامل با ترک شهرک‌ها اشغالی صورت گیرد تیرخلاص به پیکر این حکومت جعلی و قدرت نظامی پوشالی وارد شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از