حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
قومی پست‌تر از حیوان
یادداشت؛

قومی پست‌تر از حیوان

فعال رسانه‌ای در یادداشتی اختصاصی نوشت: واژه نژادپرستی بیانگر اوج رذالت این قوم سرکش نیست و آنچه از تفکرات منحط قوم یهود امروز در دنیا شاهد هستیم موازنه نابرابر انسانیت در برابر حیوانیت است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، فعال رسانه‌ای در یادداشتی اختصاصی نوشت: این روزها شاهد جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان هستیم جنایاتی که برای صهیونیست‌ها به‌راحتی آب‌خوردن و بدون کوچک‌ترین عذاب وجدانی رقم می‌خورد.

شاید برای اذهان عمومی سؤال مطرح شود که چرا رژیم صهیونیستی از جنایات بی حد و حصر خود کوتاه نیامده و چرا از کشتار انسان‌های بی‌گناه شرم نمی‌کند و این چه جنگ نابرابری است که تمامی ندارد؟

باید بدانیم در اعتقادات یهودیان تمام بشریت و غیریهود در حد حیوان تلقی می‌شوند و کشتن آن‌ها از نظر یهودیان جایز و در حد کشتن حیوانات تلقی می‌شود.

اما واژه آپارتاید هم در برابر تفکرات منحط این قوم کم آورده است، آپارتایدها خود را برتر از نژادهای دیگر می‌دانند؛ یعنی قبول دارند قوم‌های دیگر انسان هستند؛ اما آن‌ها خود را برتر می‌دانند؛ اما صهیونیست‌ها عقیده دارند انسان‌های دیگر اساساً انسان نیستند.

میزان تفکرات و تعصبات افراطی این قوم در حدی است که حتی رسالت حضرت محمد (ص) را نیز به‌دلیل اینکه او از قوم غیریهودی بود انکار کرده و از ورود به دین اسلام سر باز زدند.

این قوم خود را در برابر دیگران مسئول نمی‌داند و به‌راحتی در امانت خیانت می‌کند، قرآن در آیه ۷۵ سوره آل‌عمران می‌فرماید: «وَ مِنْ أَهْلِ الْکِتابِ وَ مِنْهُمْ مَنْ إِنْ تَأْمَنْهُ بِدِینارٍ لا یُؤَدِّهِ إِلَیْکَ إِلاَّ ما دُمْتَ عَلَیْهِ قائِماً ذلِکَ بِأَنَّهُمْ قالُوا لَیْسَ عَلَیْنا فِی الْأُمِّیِّینَ سَبِیلٌ وَ یَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ الْکَذِبَ وَ هُمْ یَعْلَمُونَ» (۷۵/ سوره آل‌عمران) و در میان اهل کتاب، کسانى هستند که اگر یک دینار هم به آنان بسپارى، به تو باز نمى‌‏گردانند، مگر تا زمانى که بالاى سر آن‌ها ایستاده باشى.

حال سؤال این‌گونه مطرح می‌شود که آیا حیوانات باارزش‌تر از انسان‌نماهایی نیستند که به هیچ یک از ارزش‌های انسانی آراسته نبوده و قتل‌عام انسان‌های بی‌گناه را مایه مباهات و افتخار خود می‌دانند؟

یادداشت: مهدیه السادات کیا- فعال رسانه‌ای 

 

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از