حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تأکید کرد:

لزوم خدمات‌رسانی به زوار حرم رضوی

لزوم خدمات‌رسانی به زوار حرم رضوی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با اشاره به عبور میلیونی زوار رضوی از این استان، خواستار ارائه خدمت به زوار امام رضا (ع) در طول محورهای این استان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در شورای اداری استان از سمنان به استان بین‌الحرمین نام برد و اظهار کرد: سمنان به‌عنوان استان بین‌الحرمین بودن ظرفیت بسیار بالایی برای خدمت به فرهنگ رضوی و زائران ثامن‌الائمه دارد.

 

وی ادامه داد: قرارگیری در مسیر دو حرم‌ حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، فرصت خوبی برای خدمت به زائران مشهد مقدس است.

 

امام‌جمعه سمنان تأکید کرد: باید خدمت شایانی به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) در استان و در طول مسیر ارائه کنیم.

 

وی با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت امام رضا (ع) تصریح کرد: امروز تمامی دل‌ها با قدم و قلب به سمت امام هشتم (ع) راهی شده و همین برای ما در استان سمنان یک‌ افتخار و یک‌ ظرفیت بسیار عالی است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری به لزوم انتقادپذیری مدیران در نظام اسلامی پرداخت و افزود: انتقادپذیری یکی از ویژگی‌های مدیران موفق است.

 

حجت‌الاسلام مطیعی ادامه داد: صرف شنیدن انتقادها و عدم توجه به علم‌گرایی در تحقق‌ انتقادها و برطرف‌کردن نواقص، امری مطلوب نیست.

 

وی اضافه کرد: همان گونه که امیرالمؤمنین (ع) ‌ در حدیثی می‌فرمایند، باید به‌گونه‌ای برخورد کنیم‌ تا افراد زیردست بیان انتقاد را به‌واسطه ترس از برکناری از مسئولیت و جابه‌جایی ترک‌ نکنند.

 

امام‌جمعه سمنان تأکید کرد: در صورت ایجاد فضایی بسته که در آن به انتقادات توجه نمی‌شود، ‌ فضا به سمت‌ چاپلوسی هدایت خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: مشورت خواستن و انتقادپذیر بودن در تمامی رده‌های مسئولیتی و مدیریتی برای دستیابی به موفقیت باید اجرایی شود و خود نیز زمینه‌ساز و ترغیب‌کننده در این حوزه باشیم.

 

استانداری سمنان


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از