حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
امام‌جمعه سرخه:

مجلس قوی با انتخاب شایسته رقم می‌خورد

مجلس قوی با انتخاب شایسته رقم می‌خورد

امام‌جمعه سرخه گفت:ا گر در این دور مجلس شورای اسلامی کسانی روی کار بیایند که نترس و شجاع باشند تأثیرگذاری قوانین خوب مجلس در زندگی ما ملموس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرخه که در محل حسینیه شهدا این شهرستان برگزار شد با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: قطعاً همان‌گونه که مردم در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریدند در انتخابات پیش رو نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند.

امام‌جمعه سرخه در ادامه ابراز کرد: گاهی اوقات مردم احساس می‌کنند حضورشان در انتخابات مستحبی است و اگر آنها نباشند دیگران این مهم را به جا می‌آورند و شرکت می‌کنند درحالی ‌که این‌گونه نیست و تک‌تک ما در قبال سرنوشت کشور خویش مسئول و موظف هستیم.

بنا بر گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف، اگر در آغاز راه انقلاب اسلامی و یا در دوران جنگ تحمیلی نیز مردم این‌گونه تصور می‌کردند هیچ‌گاه انقلاب به نتیجه نمی‌رسید و یا در جنگ تحمیلی و نابرابر پیروز نمی‌شدیم، پس حضور در صحنه وظیفه آحاد جامعه است.

وی همچنین به برخی شبهات در مورد رأی‌دادن و یا ندادن تأثیری در زندگی و معیشت مردم اشاره کرد و افزود: قطعاً همان‌طور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس همه امور است و تمام اتفاقات با ریل گذاری و تصمیمات مناسب مجلس به نتیجه خواهد رسید.

خطیب جمعه سرخه به برخی اقدامات مجلس انقلابی اشاره کرد و افزود: تلاش این مجلس باعث شد بحث رتبه‌بندی معلمان، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی، مالیات بر خانه‌های خالی و مبارزه با فساد انجام‌گرفته و قطعاً اگر در این دور هم کسانی روی کار بیایند که نترس و شجاع باشند تأثیرگذاری قوانین خوب مجلس در زندگی ما ملموس خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با اشاره به نسل‌کشی در نوار غزه و رفح ابراز کرد: بیش از یک میلیون نفر در منطقه نوار غزه زندگی می‌کنند و این‌چنین گرفتار ظلم و جور رژیم غاصب هستند که از امام‌زمان در خواست داریم در این ماه عزیز گره‌گشایی برای مردم این منطقه فراهم شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از