حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی:

مدل خدمتی دولت سیزدهم الگوسازی شود

مدل خدمتی دولت سیزدهم الگوسازی شود

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: در حال حاضر می‌بایست با اهتمام رسانه‌ها مدل خدمتی دولت سیزدهم الگوسازی شده و معیارها و ملاک‌های درست بیان شود.

حسین هراسانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه گام‌های مثبت سیاست خارجه دولت سیزدهم در شهادت آیت‌الله رئیسی نمایان شد، گفت: دشمنان و غرب‌گرایان همیشه به دنبال آن بودند که دیپلماسی خارجی و میدان جبهه مقاومت را در تقابل هم قرار دهند؛ اما در اتفاقات اخیر شاهد هستیم که در سیاست خارجی دولت آیت‌الله رئیسی دیپلماسی با میدان هماهنگ شده بود.

 کارشناس و تحلیلگر سیاسی در ادامه افزود: همه دنیا نظاره‌گر بود که ما در موضوع دیپلماسی خارجی و میدان مقاومت به دنبال آتش‌افروزی و کینه نبوده و به دنبال حق خود بودیم.

 هراسانیان با بیان اینکه مردم دنیا بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مراتب قدردانی را باشکوه حضور خود به تصویر کشیدند، گفت: همه دنیا آگاه شدند مردم ایران چگونه بی‌قرار و دوستدار آیت‌الله رئیسی بودند و باتوجه‌به سفرهای متعددی که آیت‌الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان داشتند دل‌ها و تفکرات زیادی با آنها همراه شد.

 وی در ادامه افزود: مردم دنیا به دنبال خدمت‌گزار و کسانی هستند که صلح حقیقی در دنیا ایجاد کنند و این را مشاهده کردند که حضرت آیت‌الله رئیسی و تیمشان جزو صلح‌طلبان حقیقی هستند.

 هراسانیان در ادامه تصریح کرد: یک موضوع حائز اهمیت این است که همیشه دشمن سعی می‌کند جمهوریت را در مقابل اسلام قرار دهد، بعضی از رؤسای جمهور ما بر این موضوع دامن زدند و اگر چه روحانی بوده و لباس علما به تن داشتند؛ اما حرف و دیدگاهشان مطابق نظر دشمن بود و به‌اصطلاح غرب‌گرا بودند و به همین خاطر در جامعه بعضی تصورشان این بود که اسلام و روحانیون نمی‌توانند در امر مدیریت کشور موفق باشند.

 بنا به گفته وی، بعضی به دنبال این بودند که رئیس‌جمهور مخالف رهبر باشد؛ اما می‌توانیم آیت‌الله رئیسی را به‌عنوان شخصیتی نام ببریم که ۱۰۰ درصد مطیع محض ولایت‌فقیه بود و مدیریت جمهوری اسلامی را به معنای واقعی به ظهور رساند و اثبات کرد که یک طلبه و از طرفی یک‌عالم مجاهد انقلابی می‌تواند به ‌دور از پرداختن به حواشی و توجه به اختلاف سلیقه‌های سیاسی یک جامعه را مدیریت کند.

کارشناس و تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه مردم شاهد یک ریاست‌جمهوری مردمی و انقلابی بودند، گفت: بعد از آیت‌الله رئیسی سطح انتظار مردم از ریاست‌جمهور بعدی افزایش‌یافته، فلذا باید تمام توجه شورای نگهبان این باشد که افرادی به‌عنوان نامزد ریاست‌جمهوری انتخاب شوند که بتواند این مسیر سخت و مردمی را ادامه دهد تا مبادا کشور دچار عقب‌گرد شود.

 هراسانیان ابراز کرد: در حال حاضر مهم‌ترین رسالت بر دوش رسانه‌هاست و می‌بایست الگوی خدمتی دولت سیزدهم تبیین شود و معیارها و ملاک‌های درست گفته شود.

 وی در نهایت ابراز کرد: نباید اجازه دهیم که از این فضای احساسی سوءاستفاده شده و از الگوی مردمی‌بودن و معنوی بودن شهید آیت‌الله رئیسی بهره‌برداری سیاسی شود.۰۲:۰۶ بعدازظهر
 
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از