حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/12 شمسی | 2024/05/01 میلادی
رئیس‌جمهور در اجتماع مردم شهر سمنان:

معضل کمبود آب سمنان مرتفع می‌شود

معضل کمبود آب سمنان مرتفع می‌شود

رئیس‌جمهور در اجتماع مردم شهر سمنان گفت: دولت مردمی خود را خدمتگزار مردم می‌داند و در این راستا تلاش می‌کند که مطالبه به حق مردم سمنان را مرتفع سازد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ صبح امروز رئیس‌جمهور در اجتماع پرشور مردم باایمان و ولایت‌مدار شهر سمنان به ایراد سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم دین‌مدار شهر اخلاق با قدردانی از استقبال پرشور مردم شهر سمنان از حضور هیئت دولت در شهر سمنان گفت: قطعاً این ابراز لطف و عشق به دلیل علاقه‌مندی مردم سمنان به انقلاب و ولایت است و بنده به‌عنوان خدمتگزار و سرباز ولایت در قبال این ابراز احساسات تنها حس مسئولیت بیشتری می‌کنم.

وی در ادامه افزود: امیدواری و ایمان دو شاخصه اصلی مردم استان سمنان است، کسانی که در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل‌بیت حضورشان پررنگ و مثال‌زدنی بود.

رئیس‌جمهور مردمی دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: مردم استان سمنان مردمی زمان‌شناس هستند و می‌دانند که چه اقدامی را باید در چه زمانی انجام دهند و بنده نسبت به این مردم ادای احترام می‌کنم.

این مقام مسئول عنوان کرد که دشمن تلاش دارد مردم را دچار یاس و ناامیدی کند و با ایجاد شبهه‌های گوناگون ایمان وامید مردم را هدف قرار دهد.

وی اظهار کرد: احیای 211 واحد راکد در استان سمنان  و جلوگیری از تعطیل شدن واحد دیگر نشان‌دهنده آن است که برخلاف تصور دشمن ما روز به روز در حال رشد در حوزه‌های گوناگون هستیم و این اقدامات قابل ستایش است.

رئیسی با توجه‌ به مطالبه به حق مردم استان سمنان در زمینه رفع معضل آب، اظهار کرد: در بخشی از استان این مطالبه مرتفع شده و قطعاً در تلاش هستیم که این کمبود برای مردم سایر نقاط استان نیز حل شود.

این مقام مسئول اظهار کرد که عزم دولت سیزدهم حل معضلات و مشکلات مردم و نه عبور از کنار آنها است.

بنا به گفته رئیسی تاکنون 19 هزار مسکن در استان سمنان تولید شده و با احیای 211  واحد راکد بیش از 4 هزار نفر مشغول به کار شدند که نشان دهنده آن است که با انکا به شعار «ما می‌توانیم» و به پشتوانه امید و اراده مردمی برمشکلات فائق خواهیم آمد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از