حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
رأی اولی‌ها در گفتگو با مرآت:

جورچین انتخابات با رأی اولی‌ها تکمیل می‌شود

جورچین انتخابات با رأی اولی‌ها تکمیل می‌شود

رأی اولی‌ها گفتند: هر کدام از ما رأی اولی‌ها به‌عنوان یک قسمت از جورچین برای تکمیل ایران آباد حاضر خواهیم شد تا در کنار هم با انتخاب فرد مناسب بتوانیم مشکلات را مرتفع سازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، معاندان و معارضان این سرزمین همواره به دنبال توطئه‌چینی برای کاهش مشارکت و حضور کم‌رنگ مردم علی‌الخصوص جوانان در صحنه انتخابات بودند و تلاش می‌کردند با ترفندهای مختلف بدنه مردم را از نظام و انقلاب جدا سازند.

اما همواره جوانان و رأی اولی‌ها با بلوغ سیاسی خودشان و بدون توجه به خوراک مسموم رسانه‌های معاند در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و امسال نیز این حضور قطعاً پرشورتر از سال‌های قبل انجام خواهد شد.

علی‌ای‌حال برخی نظرات و دیدگاه‌های این قشر را باهم می‌خوانیم

تکمیل جورچین ایران آباد با حضور رأی اولی‌ها

مرتضی فخری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تأکید بر پررنگ بودن فضای انتخاباتی تصریح کرد: رنگ و بوی انتخابات با نصب عکس‌ها و بنرهای انتخاباتی، برگزاری محافل انتخاباتی و مناظرات در سطح شهر بسیار نمایان است.

این جوان رأی اولی تصریح کرد: در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۳۵ هزار نفر رأی اولی شرکت خواهند کرد که من نیز به‌عنوان یک رأی اولی در این جشن تکلیف سیاسی در کنار خانواده‌ام در پای صندوق‌های رأی حاضر خواهم شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر کدام از ما رای اولی‌ها به‌عنوان یک قسمت از جورچین برای تکمیل ایران آباد حاضر خواهیم شد تا در کنار هم با انتخاب فرد مناسب بتوانیم مشکلات را مرتفع سازیم.

تفاوت دیدگاه‌ها نباید باعث سستی در اراده‌ها شود

طهورا مسلمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: در هر کشوری حق رأی‌دادن حق مسلم مردم است؛ اما متأسفانه طی سال‌های گذشته در کشور ما این تصور حاکم شده است که فقط مذهبی در پای صندوق‌ها حاضر می‌شوند و همین تصور غلط موجب کاهش میزان مشارکت مردم شده است.

مسلمی ابراز کرد: در بحث انتخابات شبهات و چندگانگی‌هایی در جامعه حاکم شده است و همین چندگانگی و تفکرات و احزاب مختلف و دیدگاه‌های موافق و مخالف شاید موجب ایجاد چالش و کم‌رنگ‌شدن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شده است و این در حالی است که هر فرد با حضور در انتخابات دیدگاه و نظر خود را می‌تواند اعمال کند.

این جوان رای اولی  در ادامه افزود: در کشور ایران همه افراد با هر قومیت و هر طرز فکر و دیدگاهی می‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و نباید تصورات غلط موجب کوتاهی و سست‌شدن اراده افراد جهت استفاده از حق رأی خود شود.


نباید از انتخابات سطحی بگذریم

زهرا خابوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اهمیت بالای برگزاری انتخابات گفت: از تلاش دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌توان اهمیت خاص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور را متوجه شد.

خابوری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اصول و پایه‌های هر کشور برگزاری انتخابات است بنابراین نمی‌توانیم نسبت به این موضوع مهم و سرنوشت‌ساز سطحی نگر بوده و عکس‌العملی نداشته باشیم.

وی در ادامه افزود: به‌خاطر وجود مشکلات اقتصادی در کشور و فشارهای مالی وارد شده به خانواده‌ها شاید برخی برای رأی‌دادن دچار سردرگمی هستند که آیا رأی آنان تأثیری در رفع مشکلات اقتصادی خواهد داشت یا همچنان و شاید بدتر از دوره‌های قبل مشکلات دوچندان می‌شود.

خابوری ابراز داشت: مردم ما در جریان بسیاری از علل به‌ وجودآمدن مشکلات در کشور به‌ ویژه مشکلات اقتصادی نیستند و ضعیف عمل‌کردن مسئولین و اصحاب رسانه جهت تبیین علت چالش‌ها و مشکلات و میزان رفع مشکلات موجب این سردرگمی شده است.

این جوان پژوهشگر تصریح کرد: باتوجه‌به مشکلات، بدیهی‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام دولت قبل دولت آقای رئیسی جهت رفع مشکلات اقتصادی اقدامات قابل‌تأمل بسیاری انجام داده است که نتیجه آن نیاز به صبوری و گذر زمان دارد بنابراین مردم برای درک بیشتر شرایط نیاز است در جریان این اقدامات قرار گیرند.

وی در پایان افزود: همه‌ی ما برای سربلندی کشور، کمک به رفع مشکلات، جلوگیری از دخالت بیگانگان، ناامید کردن دشمنان در روز ۱۱ اسفندماه حضوری پرشور، بانشاط و حداکثری خواهیم داشت.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از