حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نشاط اجتماعی اولویت ماست

نشاط اجتماعی اولویت ماست

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات پیشرو، بر نشاط فرهنگی اجتماعی در اجرای برنامه‌های جشنواره فجر تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمود سالاری با حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در خصوص جشنواره منطقه‌ای پیشنهادم این که استان‌ها برای اعزام گروه‌ها حتماً مساعدت بیشتری کنند، زیرا همه هنرمندان به لحاظ مالی در مضیقه فراوان هستند و آن مبلغی که به لحاظ مالی در اختیار گذاشته شده است تلاش ما برای رفاه بوده است.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: چون در این ایام سه جشنواره برگزار می‌کنیم بیشترین زحمت را برای استان‌ها داریم و توضیحات هر بخش از جشنواره‌ها از طریق مدیرکل اعلام خواهد شد.

 
سالاری اظهار کرد: از شما مدیران استانی تنها خواهشم این است که در دادن مجوزها نهایت اهتمام را داشته باشید. این خیلی بد است که یک هنرمند در یک بخش می‌تواند کارش را پخش و اجرا کند؛ اما جای دیگر نمی‌تواند. من فکر می‌کنم ورود یک سری از دوستان به حوزه فرهنگ کمک نمی‌کند و در حال حاضر بحث نشاط اجتماعی اولویت ماست، مخصوصاً در سال انتخابات که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امسال سال انتخابات است و نیاز به یک نشاط فرهنگی اجتماعی داریم و این برنامه‌ها برای ایجاد همدلی و صمیمیت و نشاط باید حضور داشته باشند، بالاخره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصلی‌ترین گزاره است و باید در وسط معرکه باشد.




انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از