حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
صبح امروز؛

نشست مشترک هیئت دولت با استانداران برگزار شد

نشست مشترک هیئت دولت با استانداران برگزار شد

نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور صبح امروز به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور آغاز شد.

 در این نشست مشترک علاوه بر استانداران سراسر کشور، معاونان رئیس‌جمهور و معاونان وزارت کشور و سازمان‌های تابعه حضور دارند.

 رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نشست تیرماه امسال اعضای هیئت دولت با استانداران سراسر کشور ضمن تأکید بر تقویت ارتباط استانداران با مردم، توجه و برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در استان‌ها را بااهمیت دانسته بود.

این مقام مسئول همچنین در آن نشست تصریح کرد: در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌های کلان، نظر استانداران به‌عنوان مدیران در میدان، لحاظ شود تا کارها بهتر پیش برود.

 رئیس‌جمهور خطاب به استانداران در نشست تیرماه گفت: ما نباید در این دولت از کنار مسائل راحت عبور کنیم، باید برای مشکلات راه‌حل پیدا کنیم. عقب‌ماندگی‌هایی که به هر دلیل وجود داشته باید جبران شود و باید به موقعیتی که شایسته نظام و مردم هست برسیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی همچنین موضوع مبارزه با فساد را مورد تأکید قرارداد و تصریح کرد: کوچک‌ترین ناکارآمدی و فساد نباید در این دولت تحمل شود و این به نگاه حساس استانداران و مدیران در این دولت بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از