حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/10 شمسی | 2024/06/30 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

نیازمند ترویج «معارف نبوی» برای ترویج وحدت هستیم

نیازمند ترویج «معارف نبوی» برای ترویج وحدت هستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نیازمند ترویج معارف نبوی برای ترویج وحدت در جامعه هستیم، گفت: از تمام ظرفیت‌ها و ابزارهای نوین برای این امر باید بهره برد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه‌شنبه در دیدار با اعضای شورای راهبردی و کادر اجرایی مؤسسه فرهنگی تربیتی سیدالشهدا (ع) شاهرود به میزبانی دفتر خود ضمن بر شمردن ویژگی‌های جامعه مطلوب نبوی بیان کرد: گام برداشتن در مسیر مکارم اخلاق یکی از ویژگی این جامعه است.

 وی با بیان اینکه جامعه امروز بیش از هر دوران دیگری به توجه به مکارم اخلاق و سیره پیامبر اکرم (ص) نیاز دارد، افزود: باید از همه ابزارها در راستای نیل به این هدف استفاده کرد که در این راستا مؤسسات فرهنگی و آموزشی و دینی و… بسیار نقش مهمی دارند.

 امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه فعالیت در محور مساجد از جمله اقدامات قابل‌تقدیر است، ابراز کرد: اگر ارکان مساجد نسبت به برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی تشکل‌های فرهنگی توجیه شوند، مدیریت فرهنگی مسجد را به آن تشکل واگذار می‌کنند.

 مطیعی با بیان اینکه تشکل‌های فرهنگی بر محور مساجد محروم و کم‌برخوردار استان متمرکز شده و فعالیت‌هایشان را توسعه دهند، گفت: امروز نیاز داریم که در این فضاها کارهای فرهنگی بیشتری صورت دهیم.

 وی افزود: نظام و انقلاب به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند جوانانی مؤمن، انقلابی، پای‌کار و دارای عزم و اراده است.

 حجت‌الاسلام سید محمدرضا حسینی مسئول مؤسسه سیدالشهدا (ع) شاهرود نیز در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد درباره اقدامات و فعالیت‌ها، گفت: این مؤسسه از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای برنامه‌های تبلیغی استفاده می‌کند.

خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از