حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

هدف صهیونیست‌ها ایجاد جنگ روانی است

هدف صهیونیست‌ها ایجاد جنگ روانی است

کارشناس سیاسی هدف از حمله رژیم غاصب و استکبار جهانی به کنسولگری ایران در دمشق را مخدوش کردن امنیت روانی ملت عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از آسیب روانی ملت ایران مسئولین می‌بایست هوشمندانه پاسخ دهند.

حسین هراسانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران و سایر کارمندان سفارت در حمله رژیم جنایت‌کار به کنسولگری ایران گفت؛ از نظر حقوق بین‌الملل طبق قانون حمله به سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها در سطح جهان ممنوع است و این در حالی است رژیم غاصب با نقض همیشگی قوانین در سطح جهان با اولین حمله رسمی به سفارت ایران در دمشق رسمی و مستقیم به خاک ایران حمله کرده است.

این کارشناس مسائل سیاسی  تصریح کرد: به‌عنوان یک اصل در معادلات نظامی و مقابله‌به‌مثل طبق آیات قرآن به همان اندازه‌ای که کشور متخاصم تجاوز کرده است به همان اندازه می‌بایست مقابله‌به‌مثل صورت گیرد؛ لذا مقابله‌به‌مثل به همان اندازه حق قانونی کشور ایران محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: بعد از حوادث طوفان الاقصی و جنایاتی که در این چند ماه توسط رژیم صهیونیستی انجام‌گرفته است حمله به کنسولگری ایران اولین حمله رسمی رژیم غاصب به خاک ایران محسوب می‌شود.

هراسانیان دررابطه‌با ادامه جنایات رژیم غاصب اظهار کرد: اقدامات حماس و عملیات طوفان الاقصی اولین عملیات طراحی شده جبهه مقاومت بود و این اقدامات موجب عصبانیت و ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های مستکبران شده است و عصبانیت آنان به‌خاطر زیر سؤال رفتن کدخدایی صهیونیست‌ها، فراماسون‌ها و شیطان‌پرست‌ها برای اداره کل کره زمین یک بحث تاریخی و ادامه‌دار است.

وی در ادامه اظهار کرد: مستکبران تشریفات بسیار مهمی برای اجرای برنامه‌های خودتنظیم کرده‌اند و جریان مرموز و مخفی فراماسونرها در قالب صهیونیسم و یهودیت تحریف شده و منحرف اقدام می‌کنند و همانند داعش و وهابیت تحریف شده در بین مسلمانان در حال پیاده‌کردن جنایات متعدد هستند به‌نحوی‌که در طوفان الاقصی خاخام و بزرگان یهودی در مقابل جنایات رژیم اشغالگر ایستادند و گفتند این جنایات در آیین یهود وجود ندارد.

هراسانیان خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین شگرد رژیم اشغالگر موضوع امپراتوری رسانه‌ای زیر نظر حکمرانان و مستکبران جهانی است به‌نحوی‌که چهره واقعی آنان در جریان طوفان الاقصی برای کل دنیا هویدا شد و رسانه‌ها با انتشار اخبار واقعی از عملیات طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم غاصب را در دنیا به نمایش گذاشتند و همین امر موجب عصبانیت رژیم غاصب شد.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: رژیم غاصب و مستکبرین با چهره‌ای بزک‌کرده خود را به جهان معرفی کرده بودند و طوفان الاقصی موجب از پاشیدگی هیمنه و امپراتوری آنان در جهان شد و همین اقدامات موجب شده تا ایران را وادار به جنگ واقعی کنند تا به دنیا اثبات کنند کشور ایران جنگ‌طلب و خشونت‌طلب است و اسلام‌هراسی که در دستور کار صهیونیسم قرار دارد را در جهان‌گسترش دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مقابل نقشه‌ها و برنامه‌های رژیم غاصب باید کشور ایران هوشمندانه اقدام کند و بعد از شهادت سردار سلیمانی به این نتیجه رسیده‌ایم که بهترین پاسخ، خروج آمریکا از منطقه و کشورهای هم‌جوار می‌تواند باشد چرا که این خروج برای استکبار جهانی بسیار سنگین و غیرقابل‌پذیرش است.

هراسانیان اظهار کرد: آمریکا طی این سال‌ها جنایات متعدد و نابخشودنی در منطقه مرتکب شده است و در هر کشوری که وارد شده‌اند با اینکه نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته‌اند؛ اما تمام زیر ساخت‌های کشور مورد هدف را نابود کرده‌اند.

این کارشناس سیاسی در پایان تصریح کرد: با همه جنایات آمریکا باتوجه‌به اتحاد بین کشورها در منطقه و داشتن نیرو و امکانات لازم کشور ایران از توانایی کامل برای سیلی‌زدن به آمریکا برخوردار است؛ اما باتوجه‌به اینکه رژیم غاصب و استکبار جهانی امنیت روانی مردم را هدف قرار داده است در این زمینه جهت جلوگیری از آسیب روانی ملت ایران مسئولین هوشمندانه پاسخ خواهند داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از