حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان:

۲۷۵ سمنانی به حج عمره اعزام می شوند

۲۷۵ سمنانی به حج عمره اعزام می شوند

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از آغاز پیش ثبت‌نام حج عمره برای اعزام سه کاروان زیارتی در دی‌ماه و بهمن‌ماه خبر داد.

خلیل دل‌پاک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به آغاز حج عمره، گفت: برای اعزام زائر با محدودیت ۷۰ هزار نفری مواجه هستیم و شروع ثبت‌نام از امروز ۲۲ آذرماه از ساعت ۱۱ آغاز شده است و اعزام کاروان‌های سمنان در ۱۱ دی‌ماه ۵ بهمن‌ماه و ۲۵ بهمن‌ماه خواهد بود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان خاطرنشان کرد: افرادی که شماره فیش آنها از ۱ تا ۱۵۰ تعیین شده است می‌توانند از طریق سامانه یا مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی در سطح استان پیش ثبت‌نام خود را انجام دهند و دقت داشته باشند که گذرنامه آنها حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد.

دل‌پاک تصریح کرد: زائرانی که امروز پیش ثبت‌نام آنان انجام گیرد فردا ۲۳ آذرماه از ساعت ۹ صبح با دردست‌داشتن گذرنامه فیش عمره کارت ملی و دو قطعه عکس به دفاتر مجری اعزام مراجعه تا فیش واریزی وجه را جهت مراجعه به بانک دریافت کنند.

وی با اشاره به هزینه ۴۲ میلیون‌تومانی کاروان‌ها افزود: استان سمنان دارای سه کاروان از شهرستان‌های سمنان، دامغان و شاهرود است که مجموعاً ۲۷۵ نفر اعزام خواهند شد. اگر ثبت‌نام با سرعت و کیفیت انجام گیرد و متقاضی برای ثبت‌نام داشته باشیم سعی می‌کنیم سهمیه اعزام استان افزایش یابد.

مدیرکل حج و زیارت استان اظهار کرد: اعزام کاروان‌ها از سراسر کشور از ۲۸ آذرماه آغاز خواهد شد و تا ۱۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت و مدت‌زمان سفر زائران ۱۰ روز است که ۵ روز در مدینه و ۵ روز در مکه زیارت خواهند داشت.

دل‌پاک خاطرنشان کرد: افرادی که اولویت خود را جهت اعزام نمی‌دانند جهت رفع ابهام با مراجعه به دفاتر زیارتی یا با ورود به سایت عمره و واردکردن کد ملی و شماره فیش اولویت خود را دریافت کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از زائران تقاضا کرد در صورت کامل‌بودن مدارک و هزینه ۴۲ میلیون‌تومانی سفر نسبت به‌پیش ثبت‌نام اقدام کنند تا روند تکمیل کاروان‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از