حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان میامی خبر داد:

کشف شیرخشک‌های قاچاق در میامی

کشف شیرخشک‌های قاچاق در میامی

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف ۲۹۰ قوطی شیرخشک قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛  حسین عجم در رابطه با این خبرگفت: مأموران یگان امداد شهرستان با برقراری ایست و بازرسی و با کنترل خودروهای عبوری در محور میامی شاهرود به یک دستگاه اتوبوس که از استان شمالی کشور عازم زاهدان بود، مشکوک و آن را متوقف کردند .

 وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۹۰ قوطی شیرخشک قاچاق که به‌صورت ماهرانه در قسمت استراحتگاه راننده جاسازی شده بود را کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان میامی با اشاره به دستگیری یک نفر دراین‌رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

عجم در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با پدیده شوم قاچاق به‌ویژه قاچاق کالاهای اساسی و ضروری مردم به‌عنوان یکی از عوامل اصلی اخلال در نظام اقتصادی کشور، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود دراین‌خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.


منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از