حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
مصدومان آتش‌سوزی گرمسار به 22 نفر رسید
رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

مصدومان آتش‌سوزی گرمسار به 22 نفر رسید

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان از افزایش مصدومان آتش‌سوزی کارخا‌نه «آریان اطلس» گرمسار خبر داد و گفت: این حادثه تاکنون ۲۲ مصدوم برجای گذاشته است.

پژمان قرائیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص آخرین شمار مصدومان ناشی از آتش‌سوزی کارخانه آریان اطلس شهرک صنعتی فجر گرمسار گفت: این حادثه دو مصدوم با سوختگی بالای ۹۰ درصد داشت که این مصدومان برای گذراندن سیر مراحل درمانی به بیمارستان شهید چمران تهران اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه ۱۱ نیروی امدادی و آتش‌نشانی نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند، افزود: این مصدومان که دچار تنگی‌نفس و گازگرفتگی و... شده بودند به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی همچنین تصریح کرد: ۹ مصدوم دیگر این حادثه نیز به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل و پس از درمان ترخیص شدند.

به گفته قرائیان، هیچ مصدومی از حادثه آتش‌سوزی کارخا‌نه آریان اطلس گرمسار در بیمارستان‌های استان بستری نیست و همه مصدومان مداوا شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آتش‌سوزی این کارخانه توسط آتش‌نشانان کنترل شده است، اظهار کرد: نیروهای امدادی و آتش‌نشانان هنوز در صحنه حادثه حضور دارند تا کاملاً آتش مهار شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از