حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

۵ شهید گمنام در استان سمنان خاک‌سپاری می‌شوند

۵ شهید گمنام در استان سمنان خاک‌سپاری می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان گفت: از شانزدهم تا بیستم آذرماه سال جاری تمام شهرستان‌های استان شاهد برگزاری مراسم استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سردار عباس مطهری، با اشاره به برنامه‌ریزی در خصوص استقبال و تشییع پنج شهید گمنام در استان سمنان تأکید کرد: از شانزدهم تا بیستم آذرماه سال جاری تمام شهرستان‌های استان شاهد برگزاری مراسم استقبال از پنج شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.

 وی با بیان اینکه مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج‌روز در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برگزار خواهد شد، افزود: مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان هم‌زمان با ایام فاطمیه در مراسم باشکوه استقبال از این شهدا حضور خواهند یافت.

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه از تاریخ بیستم الی بیست و ششم آذرماه سال جاری نیز آئین وداع با پنج شهید گمنام در سراسر استان برگزار می‌شود، افزود: این مراسم به‌صورت تفکیک در شهرستان‌های مختلف استان برگزار خواهد شد.

 مطهری با بیان اینکه برنامه‌ریزی استقبال و وداع با این شهدای گلگون‌کفن به‌گونه‌ای برگزار شده که تمام مردم استان بتوانند از فیض معنوی آن بهره‌مند شوند، گفت: مراسم تشییع و به خاک‌سپاری این پنج شهید نیز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم استان برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه یکی از این شهدا در گرمسار، دو شهید دیگر در میامی و یک شهید در روستای میغان شاهرود شهیدستان ایران به خاک سپرده خواهد شد، افزود: یک شهید دیگر نیز در روستای طزره دامغان به خاک سپرده می‌شود.

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان از آحاد مردم شهیدپرور استان سمنان درخواست کرد تا در این مراسم حضور داشته باشند.


منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از