حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم استان سمنان:

20 موکب به زوار مرقد امام خدمت‌رسانی می‌کنند

20 موکب به زوار مرقد امام خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم استان سمنان گفت: 20 موکب برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام راحل در نظر گرفته شده که با حمایت دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شده است.

علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛  با اشاره به استقبال باشکوه مردم از مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: امسال نیز 5 هزار نفر از استان سمنان جهت شرکت در سی و پنجمین مراسم معنوی ارتحال امام عازم مرقد مطهر امام خمینی می شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه 110 دستگاه اتوبوس اعزام زائرین را برعهده دارد، افزود: برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات لازم برای حضور حداکثری مردم استان سمنان در مراسم انجام شده و برای اعزام از طریق خودروهای شخصی نیز پارکینگ شماره دو در مرقد امام به استان سمنان اختصاص یافته است.

وی همچنین از راه‌اندازی موکب‌های صلواتی در دو سمت ورودی استان سمنان خبر داد و بیان کرد: حدود 20 موکب برای پذیرایی از زائران حرم مطهر امام راحل با حمایت دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده و امکان افزایش تعداد موکب‌ها نیز وجود دارد.

بنا به گفته خالقیان، کاروان اعزامی از استان سمنان به دلیل شهادت فرزند برومند استان سمنان شهید امیرعبداللهیان در حادثه بالگرد رئیس‌جمهور باعنوان «مجاهد فعال» اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است در سطح پایگاه‌ها و محله‌ها و اقشار مختلف بسیج در سطح استان سمنان برنامه‌های مختلفی برای نکوداشت و بزرگداشت امام راحل و شهدای خدمت برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از