حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی:

3 پروژه در شهرک صنعتی افتتاح شد

3 پروژه در شهرک صنعتی افتتاح شد

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان از افتتاح هم‌زمان سه پروژه عمرانی و بهره‌برداری از یک واحد صنعتی با حضور مسئولان استانی در شهرک صنعتی سمنان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، علیرضا احسانی در حاشیه مراسم افتتاح سه پروژه عمرانی در شهرک صنعتی سمنان گفت: با حضور سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، شرکت صنایع «تک هامون» افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این شرکت تولیدی در زیربنایی به مساحت حدود 5 هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر یک هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می‌کند.

مدیر منطقه سمنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اشاره به آغاز احداث این واحد در سال ۱۴۰۱، افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه حدود ۲۸ هزار تن لوله تک‌جداره آب با قطر کمتر از ۶۳۰ میلی‌متر از پلی‌اتیلن را دارد و با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۳۵ نفر فراهم شده است.

احسانی در ادامه اظهار داشت: اجراي شبكه فاضلاب با هزینه‌کرد ۳۹ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، شبكه روشنايي ورودي شهرک با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریالی و تکمیل زیرساخت ساختمان كسب و كار با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم‌زمان با پروژه‌های عمرانی شهرستان سمنان به بهره‌برداری رسید.

لنتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از