حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر سمنان:

امسال مشارکت مردم در انتخابات آگاهانه‌تر است

امسال مشارکت مردم در انتخابات آگاهانه‌تر است

عضو شورای اسلامی شهر سمنان گفت: مردم نسبت به دوره‌های گذشته از آگاهی بیشتری برخوردار هستند و به هر کاندیدی که به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند رأی خواهند داد.

حسین گل هاشم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تقدیر از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری مشت محکمی بر دهان دشمنان داخلی و خارجی وارد کردند.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اظهار کرد: اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را می‌توان از صحبت‌های معظم له به‌خوبی برداشت کرد که ایشان از ابتدای سال جاری در خصوص انتخابات به‌صورت مکرر پیام‌ها و نکات قابل‌تأمل را بیان کردند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب بر تمام مشکلات و بحران‌هایی که دشمنان برای کشور ایجاد کرده‌اند به طور کامل رصد دارند و هدف دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را برای هوشیاری مسئولین و مردم مطرح کردند.

گل هاشم در رابطه با مشارکت مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: هرچه حضور مردم بیشتر باشد پشتوانه سیاسی، اجتماعی کشور در جهان محکم‌تر خواهد بود چرا که کشورهای دیگر از پشتوانه مردمی برخوردار نیستند که همین موضوع موجب خشم دشمنان ایران شده است.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان ابراز داشت: مردم به‌عنوان پشتوانه همیشگی کشور از حق اجتماعی خود با حضور در پای صندوق‌های رأی برای ناامید کردن دشمنان استفاده خواهند کرد که همین حرکت مردمی موجب حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری خواهد شد.

وی خطاب به کاندیداهای مجلس شورای اسلامی افزود: مردم نسبت به دوره‌های گذشته از آگاهی بیشتری برخوردار هستند و به هر کاندیدایی که برای کشور مفید بوده و توانایی خدمتگزاری در حق مردم را داشته باشد و به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند رأی خواهند داد.

گل هاشم تصریح کرد: ملت مقتدر و همیشه در صحنه به احترام همه شهدا و عزیزانی که جان خود را برای امنیت و آسایش کشور ازدست‌داده‌اند پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور، قابل‌توجه و تأمل خواهند داشت و جلوی چشم جهانیان برگ زرینی دیگر را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت خواهند کرد.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان خطاب به دشمنان خاطرنشان کرد: ملت ایران می‌دانند دشمنانی که ۴۵ سال از هر توطئه و نقشه‌ای علیه ملت ایران کوتاهی نکردند نه‌تنها دلسوز ملت ایران نبوده و نیستند؛ بلکه قصد دارند با ایجاد نارضایتی و ناامنی در کشور به منافع و مقاصد شوم خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری همانند دوره‌های قبل حضور مردم در صحنه به‌ویژه مردم بابصیرت استان سمنان موجب ناامیدی و شکست دشمنان خواهند شد و ملت به دشمنان اثبات می‌کنند که ایران به پشتوانه ملت همیشه در صحنه قدرتمند است.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان خطاب به دشمنان در پایان ابراز داشت: مردم مطمئن باشند انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همانند دوره‌های گذشته با رعایت همه موازین و قوانین انتخاباتی با امنیت کامل و نظارت دقیق برگزار خواهد شد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از