حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
دبیر هیئت کشتی استان سمنان:

«خانه کشتی» سمنان وضعیت مناسبی ندارد

«خانه کشتی» سمنان وضعیت مناسبی ندارد

دبیر هیئت کشتی استان سمنان گفت: تنها ظرفیت موجود برای فعالیت کشتی‌گیران شهر سمنان «خانه کشتی» است که شرایط مناسبی ندارد.

محسن فائز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص مشکلات خانه کشتی سمنان گفت: تنها ظرفیت موجود برای فعالیت کشتی‌گیران شهر سمنان «خانه کشتی» است که در حال حاضر به مدت یک سال است که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد و باشگاه‌های مربوطه  با پرداخت شهریه از این سالن استفاده می‌کنند.

دبیر هیئت کشتی استان سمنان با بیان اینکه بخشی از این سالن به باشگاه بدن‌سازی واگذار شده بود، افزود: البته طی رایزنی‌های صورت‌گرفته قرار بر این است که در سال جدید این سالن مجدد به هیئت کشتی شهرستان سمنان بازگردد و به مزایده گذاشته نشود.

بنا به گفته فائز ظرفیت فعلی شهر سمنان 6 سالن کشتی است که متأسفانه با کم کاری‌های صورت گرفته شهر سمنان از داشتن آن محروم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وضعیت فعلی امکانات و تجهیزات «خانه کشتی» سمنان مناسب نیست، ابراز کرد: از سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی تا تشک‌های کشتی و تهویه به ‌طور کلی نامناسب است که امیدوار هستیم با واگذاری مجدد این مکان به هیئت کشتی شهرستان سمنان این معضلات مرتفع شود.

بنا به گفته فائز استان سمنان از توان و ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه ورزش کشتی برخوردار است و استعدادهای نهفته‌ای دارد که می‌تواند حتی به قطب کشتی کشور تبدیل شود.

وی هم‌جواری استان سمنان با مازندران و خراسان و همچنین تنوع آب‌وهوایی و شرایط جسمانی مردم سمنان را بسیار مناسب برای رشد ورزش کشتی دانست.

این مقام مسئول اذعان داشت: جام شهید «سیامک افرادی» در حال واردشدن به تقویم فدراسیون کشتی کشور بود که به دلیل افول ورزش کشتی در استان سمنان انجام نشد؛ اما در حال حاضر با تغییر رویکرد رخ‌داده امیدواریم از استعدادها و ظرفیت‌های استان سمان بهره‌گیری شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از