حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
گلایه تند امام جمعه شهرستان آرادان؛

آرادان تاکی باید با سرپرستی اداره شود؟

آرادان تاکی باید با سرپرستی اداره شود؟

امام جمعه شهرستان آرادان گفت:حداقل انتظاری که از مسئولین وجود دارد این است که فرماندار آرادان برای مدت دو سال در این پست باقی بنامد، نه اینکه به‌محض آشنایی کوتاه‌مدت مجدداً جابه‌جا شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با انتقاد از عدم ثبات پست فرمانداری شهرستان آرادان گفت: حداقل انتظاری که از مسئولین وجود دارد این است که فرماندار آرادان برای مدت دو سال در این پست باقی بنامد نه اینکه به‌محض آشنایی کوتاه‌مدت مجدداً جابه‌جا شود و این موضوع امکان برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری را برای این شهرستان از بین می‌برد.

وی در ادامه افزود: مردم شهرستان آرادان از بی‌توجهی مسئولین ناراحت و عصبانی هستند و چرا باید فرماندار رسمی این شهرستان را که عملکرد خوبی نیز داشت را به گرمسار برده و این‌چنین نسبت به مردم شهرستان آرادان بی‌مهری کنند.

امام‌جمعه شهرستان آرادان خاطرنشان کرد: این موضوع در نگاه مردم آرادان بسیار ناپسند است و در حال حاضر نیز علی رضوانی بازهم با حفظ سمت در جایگاه بخشدار ایوانکی، هم‌زمان سرپرست فرمانداری آرادان را عهده‌دار است و این مسئله نشان‌دهنده این است که وضعیت شهرستان آرادان برای مسئولین هیچ اهمیتی ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا ابراز کرد: مردم شهرستان آرادان در طول دو سال روی کار آمدن دولت مردمی و جهادی سیزدهم همچنان بلاتکلیف هستند و هر چند ماه باید حضور یک فرماندار جدید را تجربه کنند و متاسفانه این موضوع تنها برای شهرستان آرادان در حال رخ‌دادن است و انتظار می‌رود حداقل برای این دو سال باقی‌مانده  از دولت سیزدهم یک فرماندار رسمی در این پست قرار گیرد.

امام‌جمعه شهرستان آرادان با بیان اینکه شهرستان آرادان در این دو سال 5 فرماندار داشته است، ابراز کرد: محمد بشارت از جوانان نخبه شهرستان ارادان بود و مردم از حضور وی در سمت فرمانداری ابراز رضایتمندی داشتند و بنده بارها خواستار حضور دائم وی در این سمت بودم که متاسفانه مسئولین علت این عدم حضور را عدم تایید صلاحیت وی توسط مراجع ذی صلاح عنوان کردند در حالیکه وی  پس از آن سرپرست فرماندار شهر ری شد.

وی در نهایت خواستار این موضوع شد که حکم فرمانداری رسمی علی رضوانی را برای دو سال باقی‌مانده دولت سیزدهم در نظر بگیرند و با تغییر نماینده این شهرستان این سمت نیز مجدداً تغییر نکند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از