حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
امام جمعه شهرستان سرخه:

آغاز زوال رژیم صهیونیستی به خوبی نمایان است

آغاز زوال رژیم صهیونیستی به خوبی نمایان است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: بعد از این مقطع رژیم صهیونیستی در هر صورت شکست‌ خورده است؛ چراکه اگر بخواهد جنگ را ادامه دهد از نظر نظامی دچار خسارت‌های سنگینی شده و اگر جنگ را هم ادامه ندهد دچار جنگ داخلی سیاسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرخه که در محل حسینیه شهدا این شهر برگزار شد، گفت: بعد از نزدیک به دو ماه وحشی‌گری رژیم غاصب و کودک‌کش آتش‌بس و تبادل اسرا انجام‌گرفته و این نشان‌دهنده پیروزی مقتدرانه عملیات طوفان الاقصی و عزت جبهه اسلام است.

 

وی در ادامه افزود: رفتار مناسب جبهه حماس با اسرای رژیم صهیونیستی و رافت اسلامی باعث افتخار است و درحالی‌که خود در محاصره و شرایط سخت هستند؛ اما از اسرای دشمن به‌خوبی پذیرایی می‌کنند که نشان‌دهنده نمونه کامل رفتار مسلمانان با اسرا است.

 

 امام‌جمعه شهرستان سرخه تصریح کرد: بعد از این مقطع رژیم صهیونیستی در هر صورت شکست‌ خورده است؛ زیرا اگر بخواهد جنگ را ادامه دهد از نظر نظامی دچار خسارت‌های سنگینی شده است و اگر جنگ را هم ادامه ندهد دچار جنگ داخلی سیاسی خواهد شد.

 

اشرف در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که راه‌حل مسئله فلسطین به دست خود مردم فلسطین است، عنوان کرد: ساکنین اصلی فلسطینی باید همه‌پرسی برگزار کنند و کل فلسطین را تحت یک دولت واحد فلسطینی اداره کنند.

 

خطیب جمعه این هفته شهر سرخه با اشاره به سالروز شهادت سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد:  نام و یاد این مجتهد شهید راه که به‌عنوان یک نماینده تراز مجلس شورای اسلامی مطرح است را باید گرامی داشت و نمایندگان ما می‌بایست این شهید راه حق را الگوی خود قرار دهند.

 

وی در نهایت با اشاره به هفته معلولین جسمی بیان داشت که می‌بایست از این قشر جامعه مراقبت و حمایت جدی‌تری انجام شود تا از  حق خود در جامعه محروم نشوند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از