حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/08/01 شمسی | 2024/10/22 میلادی
اجرای 46 برنامه شاخص محوری در میامی
رئیس اداره ورزش و جوانان میامی خبر داد:

اجرای 46 برنامه شاخص محوری در میامی

رئیس اداره ورزش و جوانان میامی گفت: اجرای 46 برنامه شاخص محوری در شهرستان میامی توسط اعضای هیأت‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

نوید ظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به آغاز هفته تربیت‌بدنی گفت: این هفته با شعار «ایران قوی؛ ورزش قوی» آغاز شده و 46 برنامه شاخص محوری در شهرستان میامی توسط اعضای هیأت‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده است. 

وی افزود: از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اجرای ورزش‌های باستانی با حضور مرشدان کشوری و برگزاری کارگاه‌های آموزش تیراندازی است. 

رئیس اداره ورزش و جوانان میامی در مورد افتتاح رینگ بوکس در شهرستان میامی عنوان کرد: این رینگ به همت انجمن هیأت ورزش همگانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

بنا به گفته ظفری، برگزاری چندجانبه کشتی آزاد، برگزاری مسابقات فوتسال در رضوان برگزاری مسابقات تنیس ‌روی‌میز و صعودهای کوهنوردی در این هفته انجام شده است.

این مقام مسئول همچنین خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات فوتسال بین دو تیم برتر استان سمنان، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی  ویژه بانوان در بکران، مسابقات پنالتی‌زنی و فوتسال جام ملی و دیار با خانواده شهدای ورزشکار از جمله برنامه‌های در نظر گفته شده برای این هفته است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از