حالت تاریک
  • شنبه, 1403/05/06 شمسی | 2024/07/27 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

ارزشمندی هر رأی برای مردم تبیین شود

ارزشمندی هر رأی برای مردم تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت:دشمن به دنبال بی‌اهمیت نشان‌دادن رأی مردم است و باید ارزشمندی هر رأی برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: این ایام زمان مناسبی برای جهاد تبیین است و باید از فرصت به وجود آمده برای پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره برد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در ادامه ابراز کرد: دشمن به دنبال القای ناامیدی در بین نسل جوان که روزهای قبل انقلاب را ندیده و لمس نکرده است و قصد دارد با شبهه‌افکنی نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تطهیر نظام پهلوی به مطامع خود دست یابد.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی دشمن قصد دارد که نشان دهد  در دوران پهلوی ایران مدینه فاضله‌ای بوده که روی کار آمدن نظام اسلامی تنها فرصت پیشرفت و اقتدار را از ما گرفته و این نظام ناکارآمد و بی‌ثمر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی ابراز کرد: به خواست خداوند امروز برخلاف تصور دشمن آمریکا و اسرائیل در حال نابودی هستند و چون تنها ایران را سد راه منافع خود می‌دانند، نابودی آن را تا چند سال آینده در برنامه‌های خود گنجانده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه همچنین به شبهات مطرح شده توسط دشمن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تمامی مسائل مطرح شده در فضای مجازی پاسخ واضح و روشنی دارد و مسئله  تازه‌ای نیست و به‌راحتی با افزایش سطح مطالعه می‌توان به‌یقین رسید.

وی باتوجه‌به انتخابات پیش رو به ایجاد شبهه رأی‌دادن  در فضای مجازی توسط دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن قصد دارد بی‌اثربودن رأی را نشان دهد و به مردم القاء کند در این 45 سال رأی‌دادن و ندادن شما تأثیری در پیشرفت کشور نداشته؛ اما باید علت حضور در پای صندوق رأی و تلاش برای انتخاب شایسته‌ترین فرد برای مرم در فضای رسانه‌ای تبیین شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی همچنین به شبهه اخیر مطرح شده توسط دشمن در خصوص دستاوردها نظام اسلامی نیز اشاره‌ای کرد و افزود: دشمن خبیث همچنین به دنبال آن است که نشان دهد در این چهل و اندی سال از گذشت انقلاب اسلامی به جز در حوزه نظامی در هیچ قسمت دیگری پیشرفت نداشتیم که دراین‌خصوص آمار و مستندات خصوص پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف از نانو تا پزشکی و هسته‌ای  بهترین پاسخ به شبهات دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به نظر خود محققین غربی نسبت به افول امریکا و اسرائیل اظهار کرد: بارقه‌های زوال این دو کشور رویت می‌شود و زمانی که حتی در اعتراض به هولوکاست در اروپا کسی جرئت اعتراض نداشت؛ اما امروز به‌واسطه جریان‌سازی نظام اسلامی در قلب اروپا و امریکا نیز شاهد تظاهرات علیه رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از