حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س):

از دختر نخبه قرآنی کشوری تجلیل شد

از دختر نخبه قرآنی کشوری تجلیل شد

هم‌زمان با میلاد حضرت زهرا (س) و به‌منظور ترویج فرهنگ قرآنی، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار سمنان با حضور در منزل نفر اول مسابقات کشوری قرآن کریم، از شیما یزدانی نخبه جوان قرآنی کشور تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ شیما یزدانی متولد سال ۱۳۸۰ و دانشجوی رشته شیمی دانشگاه سمنان است که از سن سه‌سالگی فراگیری قرآن را آغاز کرده و پس از گذراندن مراحل روخوانی و روان‌خوانی از سن ۷ سالگی وارد رشته حفظ شده و در سن ۹ سالگی موفق به حفظ کامل قرآن کریم شده است.

 وی در چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم که در استان خراسان شمالی برگزار شد، موفق به کسب رتبه اول رشته حفظ ۲۰ جزء قران کریم شد.

 خانم یزدانی که یک سال است به‌عنوان مربی قرآن مدارس نیز فعالیت دارد، در یک خانواده چهارنفری زندگی می‌کند که پدرش بازنشسته یک واحد صنعتی و مادر وی کارمند آموزش‌وپرورش است و برادر وی نیز از فعالان عرصه قرآنی است.

 در آئین قدردانی از این حافظ قرآن حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان و سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان بر حمایت از نخبه‌های عرصه قرآن، معرفی آنان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به جامعه و نسل جوان و نوجوان و استفاده از توانمندی‌های آنان برای تربیت علاقه‌مندان به علوم قرآنی تأکید کردند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

انتهای خبر/

 



منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از