حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/07/25 شمسی | 2024/10/16 میلادی
استاندار سیاست‌زده نمی‌خواهیم
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

استاندار سیاست‌زده نمی‌خواهیم

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تعیین انتخاب استاندار جدید سمنان به‌دنبال یک استاندار سیاست‌زده نیستیم، بلکه نیازمند فرد پای کار و دغدغه‌مند هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ علی‌اکبر علیزاده صبح امروز در نشست شورای اداری دامغان که در سالن جلسات تالار همایش‌های دانشگاه دامغان برگزار شد، به نحوه تعیین استاندار جدید سمنان در دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: سیاست نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی این است که با ایجاد تعامل و وحدت بتوانند یک استاندار پای کار و همراه در حل مشکلات مردم برای این استان انتخاب کنند. 

وی در ادامه افزود: همراهی با گروه‌های احزاب در تعیین انتخاب استاندار جدید سمنان از دیگر برنامه‌های مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی است که این تعامل و همکاری وجود دارد. 

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استان سمنان جولانگاه احزاب نخواهد بود، افزود: در تعیین انتخاب استاندار جدید سمنان به‌دنبال یک استاندار سیاست‌زده نیستیم و بلکه نیازمند فرد پای کار و دغدغه‌مند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور طی هفته‌های اخیر یک گزینه جدید برای استانداری سمنان انتخاب کرده بود که به‌دلیل مخالفت نمایندگان استان سمنان این انتخاب لغو شد.

 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در خاتمه بیان کرد: هر کجا وفاق، وحدت و همدلی وجود نداشته باشد موفقیت و پیروزی نیز در آن کار شکل نخواهد گرفت. 

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از