حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مدیرکل روابط‌عمومی شورای نگهبان:

استعدادهای فراوانی در رویداد تولید محتوا کشف می‌شود

استعدادهای فراوانی در رویداد تولید محتوا کشف می‌شود

مدیرکل روابط‌عمومی شورای نگهبان گفت: ‌ در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج می‌توان تک‌تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ مسعود بصیری، در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج  با اشاره به اینکه رویدادی که در حوزه فضای مجازی و دیجیتال از سوی بسیج در حال برگزاری است، یکی از بهترین رویدادهایی است که در کل کشور برگزار می‌شود، گفت: در این رویداد استعدادها از کف پایگاه‌های بسیج و جامعه که شاید دسترسی به دستگاه‌ها و مراکز علمی صاحب‌نام را ندارند شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان مستعد در رویداد تولید محتوای بسیج بسیار متفاوت است، ادامه داد: در برخی موارد شاهد هستیم که محتوای تولیدی در این رویداد تنه به تولیدات شرکت‌های بزرگ تولید محتوای دیجیتال می‌زند.

بصیری با بیان اینکه رسانه‌ها امروز خوراک اصلی فکری مردم دنیا را تولید و تأمین می‌کنند، اضافه کرد: ‌ تولیدکردن محتوا برای تغذیه ذهن ازاین‌حیث یک اولویت برای گردانندگان شبکه‌های مجازی در دنیاست، در مسئله فلسطین اگر محتوای دیجیتال تولید شود می‌تواند اثر زیادی در جهان داشته باشد.

مدیرکل روابط‌عمومی شورای نگهبان با اشاره به اینکه یک کاریکاتوریست می‌تواند با یک تصویر از غزه دنیا را تکان دهد، تأکید کرد: ‌ در این رویدادها می‌توان تک‌تیراندازان بسیاری را در حوزه تولید محتوای دیجیتال کشف و از استعداد آنها بهره گرفت.

منبع:خبرگزاری راه دانا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از