حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/03/14 شمسی | 2024/06/03 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

استقبال جوانان استان سمنان از اعتکاف پرشور بود

استقبال جوانان استان سمنان از اعتکاف پرشور بود

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان استقبال جوانان استان از اعتکاف سال جاری را پرشور دانست و گفت: این امر نشانه رشد معنویت در بین جوانان ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی صبح یکشنبه در جمع مسئولان استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف گفت: استقبال جوانان استان سمنان از این مراسم معنوی پرشور بود.

وی با بیان اینکه این امر نشانه معنویت در جامعه است، افزود: دشمنان تلاش دارند تا گرد یأس  و ناامیدی را در بین جوانانمان بپاشند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه باید دست‌به‌دست هم دهند تا ایران مقتدر پاینده باشد، ابراز کرد: هدف میانی نظام جمهوری اسلامی «پیشرفتِ همراه بااخلاق و معنویت» است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با بیان اینکه اگر کارها برای قرب الهی باشد می‌توانیم به این هدف دست یابیم، افزود: اگر کارها و اقدامات خود را بر اساس هدف نهایی نهضت اسلامی یعنی قرب الهی تنظیم نکنیم دچار خسارت و یا انحراف خواهیم شد.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، تأکید کرد: بر اساس نظر تمام مراجع عظام تقلید، حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات و یا از اهم واجبات است.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از